Dummy föl

Sv: Dummy föl

Han ser helt underbar ut :love:
Ge mammasto massvis av kramar och lite extra morötter för hon har varit en ängel och inte givit upp hoppet hon heller.

Vad underbart fin han är :love:

Grattis ännu en gång och en stor eloge till ditt duktiga sto som kämpade tappert!

Vilken tråd!! Trodde inte när jag började läsa att det skulle gå så bra!:) Grattis till ett jätte fint föl!:love:

Nämen så underbart söööt:love: Har följt tråden i tystanad och hållt mina tummar. Nu hoppas vi bara på fler bilder på det lilla únderverket:d

Vilken skönhet han är! :love:

Jag har också följt tråden i tysthet, men vill säga GRATTIS!

*kl*

En liten bild till...
Han ska promeneras 3 ggr/dag då han är rätt x-ig och går lite på tå. Tyvärr följer han inte riktigt mamma än, men det kommer väl.
Han var riktigt trött när denna bild togs, men visst är han väl ett under :love:!

DSC00807_redigerad.jpg

Stolt mamma :love:

Vad smart med grimman på fölis, alla bra sätt är bra lixom :D bättre det än att dra i lilla nacken!

får man säga grattis en 3:e gång :angel:

Jag hittade först tråden. Vilken fantastisk solskenshistoria! Och ibland är ju buke extra fantastiskt! :) Så grattis till att fölungen verkar klara sig och att han ser riktigt fin ut, och extra grattis till att ni har ett så tappert sto!
/U

Var tvungen att läsa hela tråden fast jag skulle ut och rida, men jag måste få veta hur det gick ,med tårarna rinnande såklart.

Stort GRATTIS.

Vilken tur att jag hittade tråden idag! Då kunde jag få reda på hur det gått på en gång. Slapp oroa mig:laugh:

Grattis till eran underbara fölunge:love:.

MVH Russin8

Vem??? Behöver spännande deckare på tv?...
Den här tråden innehåller ju allt... Spänning, dramatik och glädje....:D

Stort grattis till ett fantastiskt fint föl... Lycka till

Ojoj, en sån vackring :love: Så roligt att höra varje gång du uppdaterar, och nu att få se bilder på underverket, det blir ju alldelens för bra för att vara sant :love:

Måste bara som alla andra få gratulera:)! Har också följt tråden och gråtit och slutligen skrattat helt underbar händelse så himla skönt att höra så här i fölningstider.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 137
Senast: Juli0a
·
Avel Jag gör ett försök för att se om det möjligtvis finns någon annan som har erfarenhet av detta. Ett litet frieser hingstföl föddes idag...
2
Svar
28
· Visningar
7 496
Senast: palle
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 328
Senast: Skjøldur
·
Hästhantering Jag har fått ett intressant problem. Vi bor på egen gård och jag har min ridhäst hemma, tillsammans med en ponny som sällskap. Fram...
Svar
3
· Visningar
1 915
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka