Dummy föl

Sv: Dummy föl

Näe?! Men herregud så roligt! :love::banana::bump:

Längtar tills man får se bilderna på det lilla underverket när han kommer ut på tävlingsbanorna om ett par år :love:
Ska hålla utkik ;)

Fantastiskt att höra att det verkar gå vägen :banana: ´
Jag håller tummarna för att det fortsätter gå bra och stort LYCKA TILL!

*kl*

Ny uppdatering om Hector. Allt går fortfarande mkt bra och om inget tillstöter så får dom gå hem i morgon :bump:.
Han ska idag få träffa hovslagaren då han tydligen går lite på tå, inget allvarligt, men dom tyckte att han kunde titta på honom när han ändå är där.

Jag ska knäppa massor av bilder så fort jag får hem dom, ni kan förvänta er rejäl bildbomb ;).

Ps. När jag ringde igår kväll sade dom att han bockade runt i boxen, och när dom vägt honom hade han visat en 10:a på galopp :D.

Jätteglad för er skull.

Tror få utanför vår krets av uppfödare förstår hur man lever med sina ston hela året, väljer hingst, fodrar noga, pysslar om och väntar väntar och väntar.
När det sedan går fel känns det så oerhört hårt.
Att det ordnar sig till det bästa blir nästan som en dröm när man är som mest inne i det. Glad att drömmen blev sann för dig.

Grattis och stort lycka till med Hector och mamma i framtiden

Vilken solskenshistoria!! Vi önskar både did, den lille och hans mamma all lycka i framtiden. Man blir verkligen rörd till tårar när man läser om er!

Så underbart att läsa! :bump:

Är riktigt imponerad över ditt sto, hästar är verkligen fantastiska! :bow:

Lycka till i framtiden!!

Så underbart ... och phu, nu kan jag äntligen lossa upp mina "hållna tummar" igen. Blir lite lättare att utföra alla vardagliga sysslor så;):D

:love: skulle viljat se den upphängda galoppen :rofl:

Kan bara hålla med alla andra, underbara sto som inte ger upp och jag fortsätter hålla tummarna för att allt fortsätter åt rätt håll (såklart det gör nu).

*kl*

Har varit frånvarande här ett tag men läste denna tråden först;) Det är ju alldeles underbart:bump: Jag blir så rörd över din fölis och ditt underbara:love: sto! Grattis och lycka till :banana: Hector - ett bukeföl;)

*kl*

Tack för alla hållna tummar, nu hoppas jag att ni kan släppa dom och få någonting gjort ;).

Nu är mina fantastiska hästar hemma och lille Hector är alldeles, alldeles UNDERBAR :love:!

Här är två bilder tagna med mobilen på Strömsholm, hinner tyvärr inte ta fler idag.

Hector & matte
DSC00803.jpg

Hector & husse
DSC00798.jpg

oh va fin han är!! har följt tråden o det är ju en riktig solskenshistoria!! WoW!!

Kanske tack vare stoet oxå!!

Grattis!!

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 139
Senast: Juli0a
·
Avel Jag gör ett försök för att se om det möjligtvis finns någon annan som har erfarenhet av detta. Ett litet frieser hingstföl föddes idag...
2
Svar
28
· Visningar
7 496
Senast: palle
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 332
Senast: Skjøldur
·
Hästhantering Jag har fått ett intressant problem. Vi bor på egen gård och jag har min ridhäst hemma, tillsammans med en ponny som sällskap. Fram...
Svar
3
· Visningar
1 915
Senast: Piek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka