Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ny uppdatering om Hector. Allt går fortfarande mkt bra och om inget tillstöter så får dom gå hem i morgon .
Han ska idag få träffa hovslagaren då han tydligen går lite på tå, inget allvarligt, men dom tyckte att han kunde titta på honom när han ändå är där.
Jag ska knäppa massor av bilder så fort jag får hem dom, ni kan förvänta er rejäl bildbomb .
Ps. När jag ringde igår kväll sade dom att han bockade runt i boxen, och när dom vägt honom hade han visat en 10:a på galopp .
Tror få utanför vår krets av uppfödare förstår hur man lever med sina ston hela året, väljer hingst, fodrar noga, pysslar om och väntar väntar och väntar.
När det sedan går fel känns det så oerhört hårt.
Att det ordnar sig till det bästa blir nästan som en dröm när man är som mest inne i det. Glad att drömmen blev sann för dig.
Grattis och stort lycka till med Hector och mamma i framtiden
Kan bara hålla med alla andra, underbara sto som inte ger upp och jag fortsätter hålla tummarna för att allt fortsätter åt rätt håll (såklart det gör nu).
Har varit frånvarande här ett tag men läste denna tråden först Det är ju alldeles underbart Jag blir så rörd över din fölis och ditt underbara sto! Grattis och lycka till Hector - ett bukeföl
Gravid - 1år Bara äl+2 här så inget spännande på G. Efter förra ägglossningen hade jag ju alla möjliga konstiga symtom så kommer ju inte våga tro på...
Hundträning Tack och lov har alla varit mycket nojda ... "so far".
Det har varit bade for sadana som vill ha grundtraning for tavling och sadana som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.