Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Min PRE-partbreed sto är nog K*k rädd. Såhär är de. Hon är 3år så detta e första betäckningen o den hingst jag valt är endast på...
2 3
Svar
42
· Visningar
8 432
Senast: neferra
·
A
Avel Hej jag undrar om det finns någon som vet något om denna hingst. Jag har ett sto som har honom i stammen och kom på att jag vet knappt...
Svar
16
· Visningar
1 704
Senast: Görel
·
Avel Min tränare ska betäcka två av sina ponnyston med morganhingstar. Vilka morganhingstar vet dock hon inte så jag tänkte fråga er som är...
Svar
4
· Visningar
1 395
Avel För en tid sedan köpte jag en unghäst som förlorade sin mamma vid födslen. Enligt ägaren var hon väldigt snäll men kunde bli sur på...
Svar
7
· Visningar
1 712
Senast: Melynda
·
Avel Drömmer om att i framtiden betäcka min lilla dam, men är helt vilse i hur man ska tänka. Hon är E: Schwadroneur UE: Cortez UUE: Pontus...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 818
Avel Jag ska betäcka mitt sto, hon är efter Warsteiner, Lemon, Klass 1 . Har bestämt mig för Bocelli eller Zuidenwind, har en favorit men...
Svar
16
· Visningar
4 456
Senast: bravur68
·
Avel Har ni någon info om denna hingst? försöker desperat hitta på internett men lyckas inte så väl!
Svar
1
· Visningar
826
Senast: KickiH
·
Avel jobbigt jobbigt. har idag kommit fram till att jag inte kommer att betäcka mitt sto i sommar. allt var klart och hon håller på att gå in...
Svar
7
· Visningar
1 526
Senast: Tessan
·
Avel Jag är ett fan av rejäla maffiga hästar. Alla verkligen alla hingstar jag känner Wow över är precis samma typ stora rejäla (tänk come...
2
Svar
20
· Visningar
3 171
Senast: FadeAway
·
Avel Har ett inackorderat sto, fullblod, som ger dåligt med mjölk. Fölet är nu en månad och är magert. Stoet i bra hull. För tillfället...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 575
Senast: bravur68
·
Avel En liten fråga till avelsfolket här. Finns det något intresse numera hos folk att köpa ett dräktig sto... tänker då mest på...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Görel
·
Avel f.-03 e.Donatelli - Akzent - Futuro Hittade honom på en hingsthållares hemsida, men kan inte hitta någon information om honom...
Svar
16
· Visningar
3 044
Senast: Fredag
·
Avel Någon som har bild & allmän info om dessa 2 hingstar? :D Vad har de lämmnat för typ av hästar & har de haft påverkan på aveln? Mvh
Svar
1
· Visningar
711
Senast: cikoria
·
Avel Fölet är nu 3 1/2 vecka, rund och fin i kroppen men har varit något seg i helgen tycker jag. Jag uppmärksammade att stoet läckt mjölk på...
Svar
3
· Visningar
1 189
Senast: sassiball
·
Avel Då jag nu står i valet och kvalet att betäcka mitt Escudo sto eller ej så lutar det åt att betäcka, men hingsten jag tänkt ut är ej...
2
Svar
25
· Visningar
2 990
Senast: Fredag
·
A
Avel Hur viktigt är det för ett föl att ha andra föl att leka med under sina första 6-8 månader? Alltså jag menar måste man se till att...
Svar
7
· Visningar
1 394
Senast: frid
·
S
Avel En lång historia kort - Jag har helt plötsligt ett fullblodsto hemma. Tanken var att sälja henne när hon fått ordning på sina...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: sarabacklund
·
S
Avel Hur bär man sig åt med registrering på fölet om hingsten ej är godkänd och det inte är betalt någon språngrulla? Är det över huvudtaget...
Svar
3
· Visningar
1 229
Senast: Masse
·
Z
Avel Hej! Mitt sto betäcktes i maj förra året. Hon ultraljudades i 25dygnet och konstaterades dräktig. Hon beräknades att föla den 20...
Svar
3
· Visningar
1 359
·
Avel Jag har fått ett erbjudande att leasa ut mitt stos mage av en som är intresserad att ta ett föl på henne. Jag har ingen aning om hur...
Svar
6
· Visningar
1 513
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18