K*k rädd sto

Sv: K*k rädd sto

Och ska man jämföra olika arter så kan man jämföra med människor också. Jag tycker att jag har en normal könsdrift och jag ratar absolut vissa personer av hankön, men kan tänka mig att kopulera med andra. ;)

Och ska man jämföra olika arter så kan man jämföra med människor också. Jag tycker att jag har en normal könsdrift och jag ratar absolut vissa personer av hankön, men kan tänka mig att kopulera med andra. ;)

Vaddå kräsen strulfia :crazy:

Dig skulle jag kassera direkt. :D;)

P-piller och celibat livet ut :devil:

AM

:bow::bow:

Mänskligheten är på utdöende.....:D

KL

Alla ston vill inte bli betäckta. Andra vill inte bli seminerade. Så länge de i övrigt fungerar fysiskt så väljer man väl det alternativet som passar bäst? De allra flesta ston vill iaf ha föl när de väl får det, och blir dom dräktiga, genomför dräktigheten och föder ett friskt föl (oavsett metod) så är de väl definitivt lämpliga för avel om de i övrigt är lämpliga.

Angående könsdrift och naturligt urval var det väl rätt så j-a länge sen vi slutade avla på egenskaper som enbart premieras i det vilda? ;)

Skämt åsido, har jobbat med betäckning vid hand och så länge stoet är brunstigt och man tar hänsyn till individen, anpassar och pysslar lite har jag faktiskt inte varit med om att det inte gått, med den hingsten i alla fall.

Jobbar nu på seminstation och tycker varken det känns onaturligt eller otäckt, mest säkert och praktiskt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka