Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel .....har ni någonsin köpt ett sto? Jag menar inte att vara otrevlig på något vis, men jag har tittat på annonser på avelsston sedan i...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 933
Senast: athena
·
P
Avel Då börjar vi på ny kula då,Välkommna allihop ! Jag vet att här hemma är vi inte först ut med några föl då vi har två mån kvar men det...
13 14 15
Svar
297
· Visningar
30 378
Senast: pettersborg
·
Avel Har letat och hittat en del trådar om fullblodshingsten Le Mans xx. Jag har ett sto efter honom och har under 7 års tid:confused: letat...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: weasel_
·
Avel Min fundering kanske inte är 100% seriös. Men låt oss leka med tanken att man ville ha en prickig arbetshäst, typ...
Svar
9
· Visningar
2 196
Senast: Ridande
·
M
Avel Hej! Behöver lite experthjälp. Jag är lite okunnig då jag alltid haft eget stall tidigare. Har köpt 2st 1,5-åringar (ston) som jag får...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: misen
·
L
Avel Vi har ett ponnysto som föddes slutet av september - 08. Så hon är ju i dagsläget ca 2 år! Detta sto är nu ca 113cm/mkh. Nu undrar jag...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Mia 61
·
P
Avel Jag har köpt ett otroligt sött sto som är importerat från Holland, men med okänd stam. Hon är en pärla och jag skulle hemskt gärna vilja...
Svar
18
· Visningar
3 102
Senast: Rosett
·
D
Avel Ska betäcka vårt sektion C sto nästa år och har på allvar börjat titta på vilka hingstar som finns där ute. Skulle vilja se bilder och...
Svar
2
· Visningar
1 104
Senast: Maja_Kandi
·
A
Avel Har ett sto efter Chapman som jag är sugen på att betäcka. Har tittat runt lite på olika hingstar och föll för Hesslegårds Rubin, men...
Svar
5
· Visningar
1 785
Senast: Victovie
·
L
Avel Varför ger man hormonspruta? En pg spruta? Min kompis häst ska de göra det med eftersom hon sparkar i högbrunsten mot hingsten. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 174
Senast: Hressa
·
Avel Jag satt och surfade runt lite och hittade en fantastiskt snygg hingst! Bon Balou, född 2006, e Balou Du Roet - Argentinus - Landadel...
Svar
8
· Visningar
2 269
Q
Avel Det är så himla olika vad hingsthållarna erbjuder för villkor och vad det kostar. Det här är exempel från "Islandshäst-sidan" och jag...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: wrangler
·
B
Avel Kommer nästa år att få föl efter mitt C-ponnysto och en A-premierad halvblodshingst. Stoet har ingen härstamning men har tävlat...
Svar
2
· Visningar
865
Avel Detta är en ganska dum fråga som jag egentligen bör veta svaret på men jag vill rådfråga i alla fall... Jag har en häst med gråa...
Svar
2
· Visningar
910
Avel Mitt sto är konstaterat dräktig UA på dygn 16 och 40, och veterinären pratade då om nästa UL efter 100 dygn. Jag brukar normalt sett...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: anhe
·
W
Avel hej! Har ett sto efter Shogun och udanefter Mackay(avelsvärderad) och tänkte höra om någon vet något om någon av dessa hingstar. Står...
2
Svar
32
· Visningar
4 031
Senast: Görel
·
Avel Vet inte om det här hör hemma på den här sidan men chansar! Så här är det: Har ett 13-årigt sto som jag ägt i två år. Hon har inte på...
Svar
4
· Visningar
1 320
C
Avel Någon som har en häst efter honom? Mitt sto är f. 03 och e. Richard of york u. It'sagirl ue.It'saBrahma Skulle vara kul att höra...
Svar
7
· Visningar
1 492
Senast: Molli
·
D
Avel Har ett sto som konstant visar brunst. Har hört att akupunktur skall kunna hjälpa. Någon som har någon erfarenhet angående akupunktur...
Svar
1
· Visningar
1 193
Senast: mimmielsa
·
Avel Danskarna har tagit ut sina redan. Ganska ensartade stammar och Blue Hors dominerar totalt. 5-åringar Grevens Sa'Va' (e Blue Hors...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
14 048
Senast: ekedal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka