Fjordhästavel 2010

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pettersborg
  • Startdatum Startdatum
Sv: Fjordhästavel 2010

Jo, jag hoppas ju att kuna bli med. Fast blir jqg upptagen med annat, då får du åka utan mig. Ska dra ihop någon bra tjej du får ta med. Önskemål mottages!

Men hallå när är det utställning då???
Jaha kan man ev boka dig som visare då?:angel:

Nu har det tittat ut en ny liten ullboll, Muska fick ett hingstföl i veckan :)

Blir alla lika fölsjuka på våren eller är det bara jag...?

Bildbombar lite
31175343.jpg
Småttingarna-10
31175293.jpg
Hej Kompis
31175343.jpg
Elvira och Tindra
31175335.jpg
Elvira E.Aslan
31175322.jpg
Tindra .E.Lysluggen

Jo det kan jag göra fattar inte hur de blev så små.vad gör man för fel:confused:
Testar igen då!
31175293.jpg

Tack snälla skogstomten!:D
elvira till höger efter din aslan,supergo o snäll:love:
tindra e lysluggen lika go o snäll hon med.:love:

Ljulius korten finns på pixbox sök stinaasp och fjordingar.;)

*kl*

Är det inte fantastiskt med vissa ston? De kan visst gå igenom vad som helst och ändå vara dräktiga i slutänden. Belizzi har varit in och ut på djursjukhus, ändå är hon dräktig. Vilken kämpe!

*kl*

Är det inte fantastiskt med vissa ston? De kan visst gå igenom vad som helst och ändå vara dräktiga i slutänden. Belizzi har varit in och ut på djursjukhus, ändå är hon dräktig. Vilken kämpe!

Verkligen :D Verkligen otroligt vilken stark kropp hon har som klarade att bli frisk och behålla fölungen :)

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: Kilauea
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 872
Senast: Kajsalisa
·
Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: trazel
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 367
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka