Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Är det inte fantastiskt med vissa ston? De kan visst gå igenom vad som helst och ändå vara dräktiga i slutänden. Belizzi har varit in och ut på djursjukhus, ändå är hon dräktig. Vilken kämpe!
Försöker komma åt länken men nu vill den inte funka, gick innan... Skumt hela svehast är seg nu. Får kolla senare, vad var poängen hon fick? Har hon gröna eller röda papper? Kul att du hittade henne!
Ja, hon har nog haft så mkt otur som man bara kan ha känns det som... Med reaktioner på mediciner, diarré, fodervägran osv osv osv.
Tiger har ju oxå dräktiga fruar ju!
Dags för en sån lista kanske? Över betäckta ston?
Då är fick hon 36 poäng då. Det är klass 2 (rätta mig gärna om jag har fel), det krävs 40p för att få diplom. Men en 36p kan likaväl vara en 38p hos en annan domare, och helt bortsett från poängen vara en riktig trevlig allroundhäst.
Röda papper får hon om det inte finns tillräckligt många led med känd härstamning, på länken ser det ut som det saknas något på mammas sidan och då är det nog inga gröna papper iaf. men jag är inte proffs på den biten, så jag hoppas någon annan svarar mer utförligt (typ habina eller lycka eller någon )
Kul att vi verkar bli fler och fler som köper fjord!