Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej, Har en New Forest valack född 2007 som deltagit i regionalt treårstest med mycket fint omdöme i hoppning. Funderar därför starkt...
Svar
9
· Visningar
1 745
Senast: Anna Lilja
·
M
Avel Jag är nyfiken på vad ni vet om Jazz och hans ättlingar när det gäller temperament och "skalle"? Har en än så länge filbunke-cool...
2
Svar
22
· Visningar
9 077
Senast: Nin
·
Avel Jag vet att Battleburn xx lämnade Boomerang som Eddie Macken tävlade, men lämnade han något mer?
Svar
7
· Visningar
1 452
Avel Vem vet något om hingsten Pelegrinus och vill dela med sig?
Svar
2
· Visningar
862
Senast: Mella
·
Avel Alltså jag har suttit och försökt klura ut hur jag vet om min ponny tillhör 9000-serien. Vad jag förstått det så ska den första av de...
Svar
10
· Visningar
1 944
Senast: Seabaz
·
H
Avel Hej! Jag vill veta om det finns någon som vet hur hästar med Bellini i stammen är. Anses Belliniavkommor vara intressanta ? Hur...
2
Svar
23
· Visningar
4 852
G
Avel Vad sätter ni som gräns, rent generellt? Runt 18 år har jag som gräns, sen får det bli pensionering. Men jag har faktiskt haft ett...
2
Svar
30
· Visningar
8 734
Senast: Trollmyra
·
Avel Jag har ett 12-årigt halvblodssto som troligen inte kommer hålla för ridning och jag funderar nu på att ta ett föl på henne då hon rör...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
11 697
Senast: Miaa
·
Avel Jag är lite nyfiken på vad ni som är lite mer insatta än mig i detta tycker om följande stam...
Svar
6
· Visningar
1 326
Avel Tecknade en Foster och fölförsäkring förra året då jag kunde ta på autogiro och betala varje månad,tyckte det va ett bra alternativ då...
Svar
1
· Visningar
920
Senast: Lazy Lady
·
S
Avel Har en 2 åring efter Wind Dancer och skulle vilja höra från fler som också har hästar efter honom. Vad tycker ni är bra/dåligt...
Svar
5
· Visningar
2 136
Senast: Eastwick
·
Avel fick föl den 23 Aug, ringde veterinär och frågade när och vilket avmaskningsmedel stoet skulle ha. han sa då att man inte avmaskar stoet...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: lundsbo
·
M
Avel Måste skriva av mig lite.. Mitt dräktiga sto som jag köpte i våras var beräknad att föla nu kring 15 augusti. Hon är en islandshäst och...
2
Svar
25
· Visningar
4 320
Senast: mul
·
O
Avel hej tänkte höra om nån har en bild eller vet nån sida där de finns bild/bilder på travar hingsten maybe tomorrow? Vill gärna se hur han...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: OthiliaH
·
Avel hur tycker ni att ett dräktigt sto skall motioneras? nu har hon varit 1 månad hos hingsten, och snart varit en månad hemma. vi har...
Svar
10
· Visningar
2 139
Avel tog idag ett blodprov på min lilla häst, hon är betäckt 2 ggr och det ärca 50-70 dgr sen nu,och efter mkt letande fick jag se en ngt...
Svar
1
· Visningar
1 310
H
Avel Hur funkar det med fullblod? Har köpt ett xx som även är reg i asvh. 12år och ser trevlig ut enligt mej..Tanke på föl har slagit mej...
Svar
7
· Visningar
1 330
Senast: jerseyko
·
H
Avel Någon med föl efter denna underbara hingst? Visa gärna bild och all info ni kan ge. Har blivit totalförälskad i en häst efter honom...
Svar
4
· Visningar
1 287
Senast: Hast-hund
·
C
Avel Någon som känner till denna Hingst? Nyfiken på hur avkommorna är. :)
Svar
3
· Visningar
955
Senast: C_L
·
Avel Hej! Har dom ändrat från 3 till 4 månader för första vaccinationen, det hade en veterinär för sig nu när jag sklulle beställa tid
Svar
12
· Visningar
1 208
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V