Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

O
Avel Har spanat in en kuse som är efter Landlord... undrar lite om hur dom brukar vara i temperament å så
Svar
16
· Visningar
1 870
Senast: Speedway
·
R
Avel Hej! Jag har tänkt att betäcka mitt korsningssto som är 13 år gammalt. Hon ser bra ut, propitionerlig. Skulle vilja ha en hingst...
Svar
11
· Visningar
1 334
Senast: Masse
·
Avel Ja, jag undrar vad ni har för erfarenhet av Landlordavkommor. Brukar de bli svårridna pga sin exteriör som jag har hört?:confused:
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 056
Senast: mellan
·
Avel nu får ni låta fantasin flöda! Tänk er att ni äger detta sto: Holsteinersto -00 e. Literat u. Alma ue. Latino Alma har lämnat en...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 150
Senast: Danaa
·
Avel Läser tidningen Show Jumping en tidning som hopphäst klubben ger ut. Just i detta nummer har man tittat närmare på vilka avelsförbund...
Svar
10
· Visningar
1 939
Senast: Camaro
·
Avel Ni uppfödare som säljer era avkommor redan som föl, vad brukar ni helst se att fölet blir, hingst eller sto? Motivera gärna varför...
Svar
9
· Visningar
1 995
·
Avel Har precis köpt en häst med denna stam. Vet någon något om dessa hingstar? Lagano har jag förstått har Ladykiller xx längre bak och är...
Svar
8
· Visningar
1 521
Senast: KickiH
·
Avel Någon som har använt sig av honom? Är han en mulltitalang som jag har fått höra? Någon som har bilder på avkommor efter honom? För och...
2
Svar
35
· Visningar
10 265
Senast: Ramona
·
Avel Är relativt ny när det gäller avel och hade behövt lite hjälp med valet på en ädel hingst, lite Crelido över det hela , med vackert...
Svar
8
· Visningar
2 349
Senast: _Amazing_
·
V
Avel Som frågan lyder var tog han vägen efter bruksprovet i våras? Jag har en avkomma efter honom som jag är mer än nöjd med och jag har även...
Svar
6
· Visningar
2 727
Senast: Gabby_Ossi
·
N
Avel behöver lite råd. Nån här som fått föl så sent på hösten och har några tips?? Tacksam för dom svar ja får.
Svar
11
· Visningar
2 463
Senast: bravur68
·
Avel Min ponnys signalement: Ras: Korsningshäst Färg: Brun Huvud: Virvel på mittlinjen under övre ögonlinjen Vänster framben: Vit...
Svar
5
· Visningar
2 384
Senast: Duplo
·
Avel Eller betäckte han innan han blev godkänd?
Svar
2
· Visningar
1 244
Senast: MissFideli
·
Avel Kan inget om hoppstammar, har dock blivit med hopp-sto. Hon är e.Emilion-Goodtimes-Raimond...
Svar
11
· Visningar
1 843
·
Avel Har ni träffat några avkommor efter emmerton?? Hur har dom varit, temprament,ridbarhet,hoppning,rörelser mm ? Gärna bilder.
Svar
14
· Visningar
6 349
Senast: ansi_pansi
·
Avel Vad har du för mål med din avel? Jag själv har inget eget sto men funderar på att låna ett sto som jag tävlat förut och ta ett föl på...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
16 925
Senast: Ramona
·
Avel Ny fråga:laugh: Vart får man tag på fryst efter His Highness? PM:a om man inte får skriva här! Har letat runt massa, men hittar...
Svar
6
· Visningar
1 355
Senast: Agony
·
Avel Är det någon här som vet vem All Pleasur är. Han är e. Aldato u. Piroschka e. Pilot. Hittat väldigt lite när jag googlat på honom, men...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: KickiH
·
N
Avel Heej! jag är helt grön på detta området att visa fram hästar så tänkte se om d finns några som kan mer om området! Min fråga är om...
Svar
3
· Visningar
1 385
Senast: _Nova_
·
Avel Hej!! Är rätt ny här (har varit medlem i typ 2 min:p) så ha lite överseende med ev fel och brister med mitt inlägg!;) I alla fall...
2
Svar
22
· Visningar
2 507
Senast: Agony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka