Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

L
Avel Har en varmblod/kallblods korsning som jag vill betäcka om ett tag, hon har inte det typiska varmblodssteget men ingen direkt samlad...
2
Svar
20
· Visningar
2 648
Senast: Fiorano
·
Avel Vill veta ALLT om denna hingst:) Är dålig på språk o det står inget om honom på de svenska sidorna. Har bara hittat några bilder och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 868
Senast: ElinAlvarsson
·
Avel Jag har precis köpt ett vackert sto f 2009. Hon är e Jaguar Mail - Chess - Herkules. Ni som har Jaguar Mail avkommor, är ni nöjda...
Svar
14
· Visningar
2 581
Senast: Sunlight
·
I
Avel Behöver hjälp av buke-proffsen på avel! :) Är det något med denna stammen som gör att man borde fundera en extra gång på att köpa den...
Svar
15
· Visningar
3 380
Senast: inza
·
Avel Åh, kan inte bestämma mig om jag ska kastrera min 1-åring eller inte. Anledningen till att jag vill är att jag ska kunna ha honom i...
2
Svar
27
· Visningar
3 592
Senast: athena
·
Avel Jag har ett svenskt ridponny sto på fem år. Hon är ca 153 cm i mkh. Jag har små funderingar på att ta föl på henne i framtiden. Hon har...
Svar
13
· Visningar
2 287
Senast: Görel
·
Avel Hur gamla var era ston vid sitt första föl? Och hur gammal tycker ni är det älsta ett sto kan vara om man vill ta föl (för första gången...
Svar
14
· Visningar
2 125
Senast: Masse
·
M
Avel Jag har (efter jag såg fuego i VM) funderat på att använda en prehingst till mitt halvblodssto. Jag vill behålla hennes ridbarhet men...
Svar
19
· Visningar
3 777
Senast: kryddan
·
S
Avel Rätta mig om jag har fel, men jag tycker att idag, så har vår hopp avel kommit längre i utvecklingen än vår gångarts avel. Dagens hopp...
Svar
9
· Visningar
1 348
Senast: Mariaauto
·
Avel Nagon som har ett foto pa Galant 486? Jag har googlat men kan inte hitta nagon bild alls :o
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: Darby
·
Avel Har ett femårigt sto som är förstagångsdräktig, beräknad fölning i början av maj. Det var en massa strul innan hon kunde konstateras...
Svar
6
· Visningar
1 807
Senast: MissFideli
·
Avel Ja, frågan är ställd i rubriken. Vilka hingstar, rent generellt, har visat sig passa bra till fullblod? Bör inte lämna för stort och...
2
Svar
22
· Visningar
2 944
Senast: QuickStar
·
Avel Någon som känner till detta sto? Hon ska ha fått 17 avkommor enl Blupen. http://www.blup.se/sv-SE/horses/5447-kaisa
Svar
8
· Visningar
1 489
Senast: sussisus
·
Avel Olika trots exakt samma stam - kloning av Poetin och båda stona betäckta med Totilas. Man kan undra vilket försäkringsbolag som...
Svar
8
· Visningar
1 843
Senast: prallan
·
Avel Är det någon som har mer ingående information om denna hingst, vad han har lämnat osv? :)
Svar
2
· Visningar
1 087
Senast: FT_ryttare
·
S
  • Låst
Avel Heej :laugh: Jag har tänkt på att betäcka mitt svettfux med en silversvart hingst :) Skulle vara lite roligt om jag visste på ett...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Görel
·
Avel Sitter och tittar på ett föl som är rakt igenom prestationsstam: på riktigt... Fölet är efter "namn" och uue samma "namn"... Dvs sto...
Svar
13
· Visningar
2 005
Senast: Sierra
·
A
Avel Finns det nån som vet vart man ska läsa och hur fölet kommer att bli i färgen?
Svar
2
· Visningar
1 004
·
Avel har ett islanssto till hälften som är dräktig för 4 gången. de 3 föregående dräktigheterna har hon bara varit,inte blivit riden. detta...
Svar
11
· Visningar
1 907
·
Avel Hej! vill släkt forska på min islänning. Har hittat hans pappa tror jag, men vill hitta hans mamma ch morfar. Vill veta mer om dom...
Svar
9
· Visningar
1 417
Senast: wcsa
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka