Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

A
Avel Är det någon som vet vad det finns för fina avelshingstar i östergötland. Gärna halvblod eller fullblod=)
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Görel
·
Avel kort och enkelt: Skulle ni våga betäcka ett sto som är född -93? Fullblod, fräsch aldrig varit sjuk, har haft ett föl för ca 9 år sen...
Svar
18
· Visningar
1 623
·
H
Avel Jag går i funderingarna att eventuellt betäcka mitt sto, och har totalfastnat för en P.R.E-hingst vid namn Donoso VII. Finns det någon...
Svar
4
· Visningar
1 531
Senast: evis
·
L
Avel Är du någonsom vet något om hingsten Cagancho 1017? Jag lade märke till denna vackra varelse under pingsttävlingarna på Strömsholm i år...
Svar
12
· Visningar
5 015
Avel Vad hade ni valt att betäcka detta sto med? Hur hade ni tänkt när ni valt hingst? Stoet har ok gångarter, bra galopp och hoppar...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: Masse
·
Avel Någon här som har koll på vad Jazz lämnar för typ och storlek på sina barn? Det talas mycket om temperamentet men skulle vilja veta mer...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: Anita HH
·
H
Avel Undrar hur stora era 1åriga D-ponnier är? Har ett sto född Maj-09 som idag mäter 122 manke och 125 rumpan,är hon liten? Mamma mäter ca...
2
Svar
27
· Visningar
8 049
Senast: Anita HH
·
Avel Har ett sto som jag funderar på att betäcka till våren. Hon är väl egentligen avlad för hoppning e: Lipton ue: Walör uue:Brilliant...
Svar
15
· Visningar
2 202
Senast: Vikan
·
Avel Hej! Sitter och gör lite research på mitt stos stam. Hon är e Lambourghini - Falleur -Brisad. Lambo stam var såkklart lättare att...
Svar
19
· Visningar
3 697
Senast: Vikan
·
Avel Någon som vet något om denna arabhingst? Har hört att han inte finns längre och att han blev valack. Har fått reda på att han är...
Svar
16
· Visningar
2 005
Senast: celma
·
Avel Jag skulle vilja höra med travfolket här på Buke, om nån/några av er vet nåt om Glasgow och/eller hans avkommor...?!? Skador...
2
Svar
26
· Visningar
3 638
Senast: Stilo
·
Avel hej jag ska avmaska mitt föl sto men är osäker på hur mycket jag ska ge... tänkte höra hur mycket har era föl vägt? Fölet är 9 veckor.
Svar
3
· Visningar
792
Senast: CurlySue
·
Avel Har fått ett föl som är fullständigt galet... Hon är nu 5 månader och har lärt sig att man utan problem kan hoppa staketet för att komma...
Svar
14
· Visningar
2 504
Senast: theJohanna
·
Avel Vilka tillgängliga hopphingstar har ett "riktigt" pretationsmödrene? Alltså där stona själva tävlat, helst i tre led. Ofta tycker jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 498
Senast: pastejja
·
M
Avel Som så många andra sitter man ju och drömmer om att ev betäcka sitt kära lilla sto nån gång. Nu ligger detta längre fram i tiden, om det...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: SussiLull
·
E
Avel Hej! Jag söker en Polsk hingst vid namn West (född 1996, Werther som far) Nu har jag sett en annons där de stod att West gått OS...
Svar
1
· Visningar
880
·
Avel Någon som har betäckt med honom i år och väntar föl till våren? Vad har ni för ston? Någon som sett avkommor till honom i...
Svar
13
· Visningar
1 754
Senast: Nela88
·
Avel Är det någon som vet mer om den hingsten? Om jag fattat rätt är han i sin tur e Accord II. Kan någon mer om stammen? Har han själv...
Svar
5
· Visningar
1 971
Senast: hidde
·
Avel Om mitt sto ska betäckas igen 2011 (har inte bestämt mig riktigt än) Så är bernstein en het kandidat... Har sett att det finns fryst...
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: QuickStar
·
Avel Hej, jag vet inte om det här är rätt del att posta i, men jag har planer på att köpa ett föl eller en åring eftersom jag vill vara med...
Svar
10
· Visningar
1 484
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka