Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, man kan inte veta i förväg... men man bör ta det i beaktande när man bestämmer sig och med dessa hingst i blodet är det mycket större risk att du för en riktigt tuff och vass häst... Något jag personligen skulle tänka mig för ett par gånger.. (Har ju Humlan och vet med facit i hand att Tap In inte var rätt hingst till mitt sto )Svar till:
--------------------------------------------------------------------------------
Så det kan kanske bli lite väl vasst för ditt sto?
--------------------------------------------------------------------------------
Det vet man ju inte i förväg... Inte kul att chansa i sånt här samband direkt...
Förlåt med är det färgen du är ute efter?Oj, vad svårt det blev nu!!! Gillade ju den möööörka färgen på Comets Tail men det här var inte helt fel heller... *slurp*
Lika dyra?? Det skiljer ju bara ca 14 000:-Men kul att det finns flera snygga duktiga hingstar till billigt pris (de två kandidaterna ovan är typ lika "dyra")...
Det här kommer ju avgöra eftersom det ÄR det viktigaste! (Vill ha starka ben och lugnt huvud...)Nej, man kan inte veta i förväg... men man bör ta det i beaktande när man bestämmer sig och med dessa hingst i blodet är det mycket större risk att du för en riktigt tuff och vass häst... Något jag personligen skulle tänka mig för ett par gånger.. (Har ju Humlan och vet med facit i hand att Tap In inte var rätt hingst till mitt sto )
Menat mer som ett skämt! Kanske inte så tydligt bara.Förlåt med är det färgen du är ute efter?
Den har ju egentligen minst betydelse av allt...
Bättre det än 50 000:-!!!Lika dyra?? Det skiljer ju bara ca 14 000:-
Avkommor efter Meadowbrach lucky blir oftast rätt stora med mycket manke och mycket plats för lungorna och ett helt underbart temperamentHej!!
Måste bara säga att de Meadowbranch Lucky avkommor jag sett är skitfina!!! Vet en två års hingst som verkligen är
och tidig är den oxå...
Tror han är rätt stor själv Meadowbranch Lucky så man ska väll inte ha nån stor elefant kanske om man betäcker med honom, men annars tycker jag att han är ett jättebra val...
Annars har då iaf de få Comets Tail avkommor jag sett oxå varit skitfina...
Svårt val...
Jobie Tempest gillar jag oxå...