Hopphingstar m prestationsmödrene

Sv: Hopphingstar m prestationsmödrene

Trodde ej han hade många avkommor som presterat väl men det kanske kommer då o vinst i 1.50 är ju inte dåligt. Då har han ju en iallafall! o en i Sverige med bra möderne.
Ja vi får se vad han ger sedan då!

Trodde ej han hade många avkommor som presterat väl men det kanske kommer då o vinst i 1.50 är ju inte dåligt. Då har han ju en iallafall! o en i Sverige med bra möderne.
Ja vi får se vad han ger sedan då!

La Vitesse (SWB) Last Liberty 988 - Irco Marco 662 hittar vi som god 2:a bland 3 åringarna i finalen i flyinge detta år :)

ja alltså med prestation menar jag som tävlar 1.50 o eller har kapacitet för 1.60.

QE har ju ånga avkommor som ej når långt men som ändå går bra när de är yngre o ej hoppar så högt tex :)...

Men han ger ju snygga avkommor så jag hoppas verkligen det kommer några som visar att de har kapacitet snart!! Last Liberty.

Därför jag ej köper hästar på auktionen av den typen som är i kväll eller bedömer hästar på löshoppning. Jag ser ej om de har kapacitet. Mitt stos Causas halvbror såldes dyrt på auktionen och hamnade hos Henrix men är nu hos amatör som ej ens vet vad det är på mödernet förutom att det är xx...ingen kap alls anser jag...har massor av sådana exempel!

Optic VT likaså..

Men kanske de stasar mer på de 3 åringarna iallafall som får höga poäng.

jag tror C Lundbäck har en bra LL med otroligt bra möderne så den borde ju iallafall gå riktigt bra o går bra nu på en relativt hög nivå!

**KL**
Uskudar des Malais mor tävlades och är placerad i GP hopp och har hoppat 225 cm i Puissance (så glad att det inte var jag som satt på där) och det är ju inte så illa pinkat. Vet inget om mor och mormor.
Stämmer uppgifterna på sporthorse-data.com så har modern även lämnat avkomma med annan hingst som gått GP hopp. Kan vara att fler har gjort något.
/U

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Tillbaka