Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Vet någon nått om denna hingst? Classic Dance u. Let´s Dance e. Champ of Class Bilder eller annat info är guld värt!:laugh:
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Danaa
·
G
Avel Hejsan! Jag undrar om någon har mer information om Samanthra OX? Hade en welshkorsning med honom som morfar, men ingen verkar veta något...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: elsbetha
·
B
Avel Har bestämt mig för att betäcka mitt sto igen. Men har svårt att välja hingst. Hingstarna står inte i Sverige,(inte stoet heller)men de...
Svar
3
· Visningar
1 819
Senast: paris
·
A
Avel Jag har ett erbjudande från en uppfödare att få ett av deras föl för ett jobb jag utfört åt dom. Och till kommande år hade jag tänkt...
Svar
5
· Visningar
1 428
Senast: alke_
·
C
Avel Undrar om det är någon som har eller har träffat någon avkomma till Don Frederico? Är helt förälskad, undrar nu vad han lämnar för...
Svar
12
· Visningar
2 647
Senast: Jeps
·
H
Avel Hej! (letade om det fanns en tråd för detta reda, men hittade ingen) Jag har ett d-ponny sto, importerat från Irland, som jag...
Svar
5
· Visningar
3 652
Senast: Ramona
·
Avel Vårt sto är på väg in i månad 5 av sin dräktighet och hon är redan rund om magen. Dessutom har hon det senaste dygnet blivit svullen i...
Svar
4
· Visningar
5 823
Senast: Sock
·
Avel Nu behöver jag lite peppning och solskenshistorier! Var och ultraljudade mitt femåriga sto idag, 90 dygn. När hon UL- ades på 60 dygn...
Svar
9
· Visningar
2 148
Senast: Ann
·
Avel Inspirerad av tråden om de nya ELIT hingstarna i Trakehner Verband började jag fundera på när det kan vara dags för ASVH att utnämna en...
Svar
1
· Visningar
2 050
Senast: sona
·
Avel Fick i måndags veta att vår Silver Almir är drabbad...Det som inte fick hända, skedde. Vad som händer i framtiden nu vet vi inte, han är...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
12 843
Senast: Cinora
·
Avel är det någon som vet något om hingsten eller ev avkommor? funderar på att betäcka mitt sto men har beslutsångest....
2
Svar
29
· Visningar
5 108
Senast: Grethe
·
Avel Jag tänkte höra här i forumet om vad ni har för erfarenheter av denna hingsten och dess avkommor? Jag har ett fullblodssto som jag...
Svar
8
· Visningar
3 692
Senast: Donnaline
·
Avel då bra polska hästar är rätt vanliga i sverige så borde det ju betyda att de även har bra hingstar där (med tanke på att svenskarna vill...
Svar
9
· Visningar
4 752
Senast: lizzie
·
Avel Jag undara hur det funkar med 4-årschampionatet. Det står i bestämmelserna att hästen måste vara"veterinärt godkänd med 8 eller högre"...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: Sar
·
Avel I år blev det 3 hingstar som nu föräras titeln Elit-hingst i Trakehner Verband , en av dom är svenskägd ! EH Insterburg (e.EH...
Svar
0
· Visningar
1 152
Senast: KickiH
·
Avel Jag skulle gå in och se hur nära släkt mitt nya Hannoveranarsto är med Indoctro via mödernet men kan ej se avkommor o det har jag ju...
2
Svar
21
· Visningar
2 829
Senast: Cyllene
·
Avel Inspirerad av hopphingsttråden så ställer jag samma fråga om dressyrhingstarna: Vilka tillgängängliga hingstar har mest och bäst...
Svar
10
· Visningar
1 787
Senast: ann80
·
Avel Bella-hästarna är ju en av de stostammar där gulanlaget finns, och jag har alltid trott att det är en stofamilj. Nu hittade jag dock...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 539
Senast: Pazuzu
·
Avel Jag som är nybörjare i gemet undrar när man kan läsa statistiken om hur årets hingstar har haft det? Det som är intressant är ju hur...
2
Svar
35
· Visningar
3 603
Senast: QuickStar
·
F
Avel fölis har diarre sen i går, ingen försämrad allmäntillstånd, inge feber, avmaskad för 2 v. sen. inga foder byten hos varken sto el...
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: Mia 61
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30