Mankhöjd på D-ponny

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Hjortbacken
  • Startdatum Startdatum
Sv: Mankhöjd på D-ponny

Får avkomman ett 93 vittpass mellan welsh och halvblod? Stoet har full stam, såg att det var lite luckor på blå basen.
Då kanske det inte är några fördelar med asrp. Tittat en del på gamla trådar och det verkar vara rätt hätska tongångar mellan de olika ponnyförbunden ibland:crazy:
Försökt att få tag på registrator på asrp men tele tid endast månd 8-11:(

Jag har ingen aning om vad min kommer att sluta på !

Mellan tummen och pekfingret - så hoppas jag på ponny.

Maila !
Det gjorde jag och fick svar jättefort.
Det gick snabbt att få passet också, trots lite strul som hingstägare och arsp löste utan att blanda in mig. Två veckor tog det från att pappren var inskickat till att jag hade passet i min hand

Får avkomman ett 93 vittpass mellan welsh och halvblod? Stoet har full stam, såg att det var lite luckor på blå basen.
Då kanske det inte är några fördelar med asrp. Tittat en del på gamla trådar och det verkar vara rätt hätska tongångar mellan de olika ponnyförbunden ibland:crazy:
Försökt att få tag på registrator på asrp men tele tid endast månd 8-11:(

Jag skulle registrera i ASRP alla dagar i veckan & skaffa WPB-stämpel. Blir avkomman ett sto kan den så småningom lämna 43:or hos ASRP. Dessutom får du tillgång till arrangemag hos båda föreningarna. WPB står inte så högt i kurs hos welshföreningen & får bl a inte delta i BIS-ringen på deras egna utställningar.

Tror faktiskt att ävenpartbred får vara med i bis ringen nu.

Har precis tittat på resultat från riks bland annat och där var partbred med i BIS ringen men det är nog först i år som dom har fått vara med.

Tack alla för tips och råd. Gjorde som Cirkus föreslog och mailade asrp. Nu är det till att avvakta svar. Återkommer

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 453
Senast: mackan
·
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: viltmilla
·
Avel Hej! Visste inte riktigt var jag skulle lägga denna tråden.. Jag har ett Fellponny sto som är född 09 i maj, mao räknas som 4-åring nu...
Svar
5
· Visningar
1 983
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30