Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Så dimper det orange kuvertet ned i brevlådan tillsammans med min pensionsångest.
Jag har 30 år till pension. Finns det någon som helst...
Skola & Jobb
Jag bor i en by där det är extremt svårt att få fastjobb året runt, ett välbetalt näst intill omöjligt utan en himla massa utbildningar...
Skola & Jobb
Ska hålla i en kurs och funderar på av praktiska skäl låta lunch ingå. Frågan är vad lagar man lätt och billigt till lunch åt 20 personer?
Skola & Jobb
Mitt jobb har senaste månaderna haft en varierande arbetsbelastning.
Vissa veckor är det fullt upp utan att vara alltför stressigt (med...
Kropp & Själ
Min mamma hade prematur menopaus och förlorade mensen redan som 39-åring. Jag är 36 år nu och har det senaste året använt en app för att...
Hästnyheter En sak jag tycker är lite fel är man bryr sig mer om hästen för att den varit en stjärnhäst, det är såklart förståeligt varför det är så...