Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har en snabb fråga kring körkortsteorin - det här med andra fordons maxhastigheter, behöver jag kunna det för fordon jag inte ens får... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 691
Senast: gul_zebra
·
Äldre Jag älskar att göra videos och lägga upp på youtube. Det kan vara om min häst, tävlingar, eller musikvideos med klipp från filmer (ex...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: Twihard
·
Fritid Jag och min exmake separerade för snart två år sedan, men av olika anledningar har vi inte kommit oss iväg till banken för att ordna med...
Svar
16
· Visningar
4 505
Relationer Var ute i helgen och en okänd karl börjar dansa i vårt gäng. Utan att säga något som helt men uppenbart intresserad av en av mina... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 916
Senast: clusia
·
Relationer Jag vet verkligen inte hur jag ska bemöta min pappa längre. Han är ständigt sur, bitter och tycker extremt synd om sig själv. För ett... 2
Svar
23
· Visningar
8 810
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Har precis fått mitt andra barn och är glad och nöjd med att ha fått två friska ungar. Därmed dags att fundera på lämpligt...
Svar
11
· Visningar
7 607
Senast: sthu
·
Äldre Förut, för flera år sedan, hade jag ett företagsabonnemang i mammas företag på min telefon. Jag behöll numret och gjorde om det till ett...
Svar
7
· Visningar
712
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Hej är det någon som kan ge mig råd/tips på vad jag kan föreslå till läkaren? Varenda blodprov har jag haft blodbrist, några ggr pga...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Cinora
·
Skola & Jobb Jag är en kreativ, drivande, uppstartande person. Gillar nya idéer och få igång folk. Jag är ingen slutförare tyvärr. Jag är noggrann...
Svar
4
· Visningar
448
Senast: Diamantica
·
Skola & Jobb Så dimper det orange kuvertet ned i brevlådan tillsammans med min pensionsångest. Jag har 30 år till pension. Finns det någon som helst... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 194
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag har bokat klipptid till imorgon och planerar att kapa typ... 30-40 cm :nailbiting: Men har inte hittat "rätt" frisyr än :arghh... 2
Svar
30
· Visningar
3 154
Senast: Got2Be
·
Kropp & Själ Jag saknar verkligen en tråd om träning! Där vi kan peppa varandra och hjälpa varandra med allt vad det kan vara. Där vi kan dela våra...
Svar
16
· Visningar
585
Senast: Scata
·
Hemmet Jag är säkert inte den enda som varit på husvisning och himlat med ögonen när folk haft ett rum i lila, ett i blått och ett i orange...
Svar
10
· Visningar
3 949
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Jag bor i en by där det är extremt svårt att få fastjobb året runt, ett välbetalt näst intill omöjligt utan en himla massa utbildningar...
Svar
10
· Visningar
1 144
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Finns det något sätt att kolla på en hälsocentral om man har en förkylning i kroppen? Anledningen att jag frågar är att jag har...
Svar
3
· Visningar
605
Senast: kryddelydd
·
Äldre Kom precis hem. Åkte via Willys på hemväg från jobbet. Där såg jag något jag aldrig sett tidigare i vår landsdel och absolut inte... 17 18 19
Svar
377
· Visningar
18 947
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Ska hålla i en kurs och funderar på av praktiska skäl låta lunch ingå. Frågan är vad lagar man lätt och billigt till lunch åt 20 personer? 2
Svar
23
· Visningar
1 620
Senast: Nebraska
·
Skola & Jobb Mitt jobb har senaste månaderna haft en varierande arbetsbelastning. Vissa veckor är det fullt upp utan att vara alltför stressigt (med... 2
Svar
38
· Visningar
3 263
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Nu är jag så trött på att vara trött hela tiden. När det sker så är det efter lunch, och håller i sig några timmar. Det är ingen... 2
Svar
25
· Visningar
1 456
Kropp & Själ Min mamma hade prematur menopaus och förlorade mensen redan som 39-åring. Jag är 36 år nu och har det senaste året använt en app för att...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka