Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är trött på de sedvanliga byxor och tröja jag allt som oftast drar på mig när jag kommit hem från stallet. Det är ju inte gött att... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 539
Äldre Jag är generellt relativt stark, men jag har en väldigt svag punkt, och det är när jag ska trycka ifrån med benen, exempelvis i... 2
Svar
34
· Visningar
3 767
Senast: Dahlianna
·
Kropp & Själ Är det någon här som varit med om en konisering av livmodertappen? Vad hände efteråt, sjukskriven, annat? 4 5 6
Svar
102
· Visningar
17 631
Äldre Vart säljer man smycken? Jag har en del som är i silver typ något bismarkarmband och en halslänk i någon form, sen har jag typ ikita och...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: monster1
·
Fritid Någon som vet vart man får tag på en sån här fast för 2 pennor istället för 2? http://www.emp-shop.se/art_339743/
Svar
0
· Visningar
578
Äldre Nu är jag tillbaka här igen efter ett litet uppehåll efter mycket om och men arbersmässigt . Har behövt detta för att växa in i min nya...
Svar
4
· Visningar
641
Senast: myzzan
·
Skola & Jobb Jag har flera saker på jobbet som jag anser är åt helvete, men där vårt huvudskyddsombud (Kommunal) inte tar i med hårdhandskarna. Nu...
Svar
8
· Visningar
412
Senast: ptr
·
Äldre När jag bodde i stan och hade alla kanaler som fanns typ, brukade jag titta på en serie om ett gäng ungdomar/människor i USA och deras...
Svar
11
· Visningar
1 167
Senast: hastflicka
·
Relationer En av mina föräldrar har lidit av anorexi åtskilliga år och alkoholism en del år också... Det senare har jag själv förnekat under flera... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 579
Senast: Luff
·
Tjatter En vacker dag ska jag gå min väg och bli fri och lämna de sterila kvar med sin trygga sterilitet Jag ska ge mig av utan något mål och...
Svar
1
· Visningar
500
Äldre Jag hade glömt bort inköpsdatumet på en tofu i kylen. Den hade bäst före i december. Luktar typ.. gräs :p jag har aldrig riktigt sniffar...
Svar
12
· Visningar
25 992
Senast: hagel
·
Kropp & Själ Det hela började för ett par veckor sen. Jag satt en kväll och spelade gitarr, med benen i kors ca 1,5 timme. Det övre benet (högra)...
Svar
16
· Visningar
4 308
Senast: Antooox
·
Kropp & Själ Jag har senaste året börjat reagera annorlunda på alkohol O_o Jag vet inte om det är åldern som påverkat eller om jag har andra... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 714
Senast: Vallmo
·
Hemmet Vi är eventuellt spekulanter på en gård men där behövs innerväggarna troligtvis tas ner och de reglar som finns inne i väggarna bytas... 2
Svar
22
· Visningar
2 708
Senast: Narcissa
·
Äldre Jag ska hyra ut min lägenhet till två vänner. Skriver jag 2 hyreskontrakt en till varje och vad skriver jag, att de gemensamt och i...
Svar
16
· Visningar
1 007
Senast: MJLee
·
Äldre Nu är det väl tre år sedan jag förutspådde att vi skulle bli tvungna att anpassa oss till EU nivå Och vi kommer framgent vara tvungna...
Svar
2
· Visningar
295
Tjatter Richard III var den siste engelske kung som dog på slagfältet. Hans död gjorde slut på det blodiga Rosornas krig och – säger vi nu –... 30 31 32
Svar
629
· Visningar
18 687
Senast: Emtherlia
·
Äldre Finns det någon här som kan hjälpa mig att reda ut en grej gällande busstrafiken? Som många av er nog märkte så vaknade vi upp till... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 368
Senast: MissFideli
·
Mat Har av olika skäl svårt att klara tillräckligt med vardagsarbete i köket Ber om er hjälp att hitta recept på bröd som kan bakas med... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 793
Senast: tott
·
Kropp & Själ Åhh... Förkylningen har tagit mig i sitt grymma grepp... Precis när jag trodde att jag klarat mig och till och med skrutit lite om min...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: Monkie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka