Myrten
Trådstartare
Om det vore så väl! Här finns ingen box och jag ska upp kl 5.Har du varit och nallat ur boxen igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det vore så väl! Här finns ingen box och jag ska upp kl 5.Har du varit och nallat ur boxen igen?
ogilla -knappen är saknad !Tänker?
Måste var e av de mest uppenbara vinkarna någonsin i en ulvlek?
Att döpa sig själv till puckelrygg och dessutom teoria(iofs OT) att man borde bli så som alla förväntar sig - dvs OND?
Hallå!!
Men vad faaaaan hur blev det sådär????
Jamen gnugga in det bara gör det
Det är nog det jag är mest sur över - du hade ju dessutom tänkt ta herraväldet själv.
Till och med JAG fattade ju den, och jag fattar annars ALDRIG några vinkar
can´t help myself
haha
Äh vadå ont, du dog ju!
Du var ju uppenbar när du öppet funderade över om du kunde sabba för siaren genom att dö, synd att jag inte såg det förrän dagen efterMåste var e av de mest uppenbara vinkarna någonsin i en ulvlek?
Att döpa sig själv till puckelrygg och dessutom teoria(iofs OT) att man borde bli så som alla förväntar sig - dvs OND?
Hallå!!
skirbra för onda ju!! brukar leda till framgång!!! finns bara ett enda undantag från den regeln (hittills )Äh vadå ont, du dog ju!
och jag hade lite (läs MYCKET) skrattattacker när jag tänkte att du skulle kunna vara god tvilling en lek -igen @Derring-Do
En ytterst motvilligt ängel, men jag lyckades ju iallafall skydda dig. Men bägge gångerna jag varit ängel har jag försökt skydda siaren och tagit fel så jag skyddat en ulv medan siaren blivit käkadGrattis onda!
..och till min hjärna.
Men jag fattade att du var ängel iaf @Derring-Do ..igår..sen glömde jag bort det tills röstningen
Du är för snäll!En ytterst motvilligt ängel, men jag lyckades ju iallafall skydda dig. Men bägge gångerna jag varit ängel har jag försökt skydda siaren och tagit fel så jag skyddat en ulv medan siaren blivit käkad
Vad har snäll med saken att göra, för trög heter detDu är för snäll!
men du har ju varit LL själv iofs med din ytterst onda syster (vågar inte ens tagga henne )Vad har snäll med saken att göra, för trög heter det
Men tack för din stöttning, "jag är glad att jag inte är du" var verkligen uppmuntrande
Har typ aldrig blivit skyddad tror jag, så det var snällt och tur att jag var godEn ytterst motvilligt ängel, men jag lyckades ju iallafall skydda dig. Men bägge gångerna jag varit ängel har jag försökt skydda siaren och tagit fel så jag skyddat en ulv medan siaren blivit käkad
du är jättegod och snäll IRL!Har typ aldrig blivit skyddad tror jag, så det var snällt och tur att jag var god
Eftersom mitt eminenta spel sista dygnet (det var ju så dax då) ändrade läget från superläge för onda till att lottning var er enda chans att vinna så väljer jag att se mig som moralisk segraremen du har ju varit LL själv iofs med din ytterst onda syster (vågar inte ens tagga henne )
så du vet ju att LL ALLTID alltid är onda - vi vann ju denna leken - right !
High 5 lyan!! Bra jobbat!!!