Eftersom mitt eminenta spel sista dygnet (det var ju så dax då) ändrade läget från superläge för onda till att lottning var er enda chans att vinna så väljer jag att se mig som moralisk segrare
tänk så olika man kan se det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom mitt eminenta spel sista dygnet (det var ju så dax då) ändrade läget från superläge för onda till att lottning var er enda chans att vinna så väljer jag att se mig som moralisk segrare
Vid det laget hade jag faktiskt rollistan klar för mig, det var därför jag surade på goda lyan som gav mig en sia när jag ville ha ett extra skyddHar typ aldrig blivit skyddad tror jag, så det var snällt och tur att jag var god
Haha!!Vid det laget hade jag faktiskt rollistan klar för mig, det var därför jag surade på goda lyan som gav mig en sia när jag ville ha ett extra skydd
Vi borde gett dig extrarösten igår istället, sorry.Förresten, vidarebefordrade Artline min något otacksamma hälsning till goda lyan när jag till sist luskat ut allas roller, och DÅ får jag en sia
Den hade jag glömt att fannsVi borde gett dig extrarösten igår istället, sorry.
Vi borde gett dig extrarösten igår istället, sorry.
jag tycker alla lekar innehåller alternativa fakta, onda sidan var väldigt lyckosam å presentera dem den här gången@Paddington nu väntar vi med spänning på Trump-leken! för det var väl du som utlovade en lek med alternativa fakta?
Hmm... santjag tycker alla lekar innehåller alternativa fakta, onda sidan var väldigt lyckosam å presentera dem den här gången
För du menar väl inte att ni vill ha en LL som presenterar alternativa fakta.....
Låter som en mycket bra idé tycker jagHmm... sant
Jag tänker kanske en roll som kan förvränga fakta? (Falsk media) eller kanske att spioninfon innehåller en rad som är fake?
Och nån Trump som kör sitt eget race eller får välja sida eller nåt?
Vad tror ni?