Prinsarna i Towern (Ulvspel)

jag tycker alla lekar innehåller alternativa fakta, onda sidan var väldigt lyckosam å presentera dem den här gången :idea: ;)

För du menar väl inte att ni vill ha en LL som presenterar alternativa fakta..... :angel::D
Hmm... sant :p
Jag tänker kanske en roll som kan förvränga fakta? (Falsk media) eller kanske att spioninfon innehåller en rad som är fake?
Och nån Trump som kör sitt eget race eller får välja sida eller nåt?
Vad tror ni?

Hmm... sant :p
Jag tänker kanske en roll som kan förvränga fakta? (Falsk media) eller kanske att spioninfon innehåller en rad som är fake?
Och nån Trump som kör sitt eget race eller får välja sida eller nåt?
Vad tror ni?
Låter som en mycket bra idé tycker jag :D
Jag ska fundera lite å kan mycket väl hålla en Trump-lek framöver :)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 638
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 744
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 834
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
54 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka