Jag är Trump. Jag gör vad jag vill. Sådeså!Nja, @Artline och jag ska anta våra alternativa identiteter och ha party. Men vi behöver för all del en butler för Carson vill inte åka med till grodätarna säger han. Upprörande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är Trump. Jag gör vad jag vill. Sådeså!Nja, @Artline och jag ska anta våra alternativa identiteter och ha party. Men vi behöver för all del en butler för Carson vill inte åka med till grodätarna säger han. Upprörande!
Jag var helt med på att det var min tur att åka tidigt och hoppades nästan på det (om ni inte hellre käkat nån av de onda utanför förstås ) eftersom det är kul att vara i goda lyan.Och @LenaH vi var tvugna att bli av med dig fort
Det var ju en miss att skicka dig spionrad men jag var rätt säker på att du var god men rollen hade jag inte koll på.Tack @Myrten och @Artline för en rolig lek! Och tack @Emtherlia för att du drog med dig min onda tvilling jag funderade en hel del hur jag skulle tänka runt det. jag fick visserligen inte så mycket info men jag tror inte att det hade hjälpt ändå...
Vindarna på Franska Rivieran (eller var det Nice?) är tydligen väldigt nyckfulla, det kan väl inte jag rå för hellerFair and square?? Elizabeth Woodville?? The White Queen?? Det blåste ju in vatten på hela tärningsbordet ju!
Jag är Trump. Jag gör vad jag vill. Sådeså!
Gillar när du tänkerMmmmm. Men vad bra! Vi är på medeltiden. Finns många sätt att göra av med folk och eftersom Amerika inte ens är upptäckt lär nog vare sig US Army eller Secret Service komma till din hjälp.
Så var det problemet ur världen!
Är ni helt plötsligt på medeltiden? Då lär ni inte komma över kanalen i brådrasket...Mmmmm. Men vad bra! Vi är på medeltiden. Finns många sätt att göra av med folk och eftersom Amerika inte ens är upptäckt lär nog vare sig US Army eller Secret Service komma till din hjälp.
Så var det problemet ur världen!
Har du varit och nallat ur boxen igen?Gillar när du tänker
*Hick* Nääää *hick*Är ni helt plötsligt på medeltiden? Då lär ni inte komma över kanalen i brådrasket...
Klart det är medeltid! Men vi åker på vår yatch.Är ni helt plötsligt på medeltiden? Då lär ni inte komma över kanalen i brådrasket...
YAY!!!@quarter4ever leder inläggstoppen!!
Ta en yacht istället så går det kanske fortareKlart det är medeltid! Men vi åker på vår yatch.
men men när JAG tänker dåGillar när du tänker
Men vad faaaaan hur blev det sådär????Ta en yacht istället så går det kanske fortare
Tänker?men men när JAG tänker då
Måste var e av de mest uppenbara vinkarna någonsin i en ulvlek?Ja, vi kan låtsas att du är Quasimodo, tror inte en engelsk puckelrygg är så populär i Frankrike
Har du varit och nallat ur boxen igen?Men vad faaaaan hur blev det sådär????
Tänker?