Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi fortsätter ha samma tanke med andra ordNope! Jag tyckte det var fullt normalt att skriva så, precis som man kan skriva "ska kolla mer på det här imorgon om jag lever då"
Nope! Jag tyckte det var fullt normalt att skriva så, precis som man kan skriva "ska kolla mer på det här imorgon om jag lever då"
Ja, vi kan låtsas att du är Quasimodo, tror inte en engelsk puckelrygg är så populär i Frankrikebara jag får hänga i palatsen också
avd alla är välkomna?
Jag var ändå nöjd över käket av Ida
men guud!!Jag spelade som en påse skit - tur att vi hade lite tur.
Första missen - såklart att risken fanns at Q var Richard och förstås sannolikt att hon var ond. Hur kunde jag välja henne då?
Sen hade jag sjukt fel om vem som var vad - trodde länge på hemlig som god tviling och därav förvirringen. Sen trodde vi absolut att goda lyan skickat ett beskydd till DD ...som inte var siad - jag var typ säker på det. Och hur kunde vi välja bollen? Vi borde ju valt Snurris som antagligen borde varit ett mer osäkert kort.
Jag var ändå nöjd över käket av Ida och förstås att kvällens vinna eller försvinna funkade.
Fast jag och Myrten gissade på att ni skulle käka Bollen.. Vi ansåg att Bollen troligast var säkraste käket för er.. Men DD var smart!Och hur kunde vi välja bollen? Vi borde ju valt Snurris som antagligen borde varit ett mer osäkert kort.
Fast jag och Myrten gissade på att ni skulle käka Bollen.. Vi ansåg att Bollen troligast var säkraste käket för er.. Men DD var smart!
Fair and square?? Elizabeth Woodville?? The White Queen?? Det blåste ju in vatten på hela tärningsbordet ju!Mitt franska palats menar du väl? Jag vann det minsann fair and square sista tärningsspelet
Tack för en skoj lek alla
Förutom att rätta sidan förlorade så var jag på ett sätt tacksam att bli lynchad - ont om tid pga jobb.
Har dock, och kommer nog alltid ha, svårt att sätta ord på tankar och att förstå vinkar hit och dit (vem som är siad tex).