Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du fick ju sia mig?(Och jag har för första gången varit siare! Men utan att få sia en enda gång )
Tur att vi käkade dig tidigtTis 22.11, den du, @quarter4ever !
Som hade mage att gå och bli käk direkt ja!Du fick ju sia mig?
jodå jag såg minsann vem som var som var din goda tvilling iaf - ähum tror jagWoho! Trots att ni inte hade så mycket nytta av mig
duktig lya som fixade det ...Som hade mage att gå och bli käk direkt ja!
Pga cirkus rollMen, hur kunde de bli lottning? Jag fattar inte. Det blev väl 3-2 när modest ändrade? Fanns det nått mer än fårulv?
JA hon var superondÄr det förresten cirkus som är ond också? För jag fick liksom känslan att hon skällde ut mig för att jag inte fattade att det var Emtherlia som jagade mig (jag var så inne på att det var @bollen__ ju )
Cirkus var fårulven och hade redan röstat på DD dolt.Men, hur kunde de bli lottning? Jag fattar inte. Det blev väl 3-2 när modest ändrade? Fanns det nått mer än fårulv?
Jag försökte skydda siaren men tog fel på dig och sasse, ni tyckte ju så lika om allt
JA hon var superond
Nope! Jag tyckte det var fullt normalt att skriva så, precis som man kan skriva "ska kolla mer på det här imorgon om jag lever då"
Jamen jag hade iaf rätt i det! fick för mig att jag hade fel o de bara var två.Cirkus var fårulven och hade redan röstat på DD dolt.