suckIngen aning, jag har ett norskt fullblod!
jag har amerikanska vidunder och fantastiska kreatur! Allt (nåja man kan behöva en också ) man behöver ha för att må bra
De där quartrarna kan hoppa, dressyra, köras, stoppa, spinna och fösa kor!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
suckIngen aning, jag har ett norskt fullblod!
Jo det håller jag absolut med om, men risken är också att det drevar mot fel (som vi ju sett tidigare) . Jag måste fundera mera känner jag.Det viktiga är ju att goda samlar rösterna så inte ulvarna får styra (igen...), om sedan en eller annan ulv smiter med för att skaffa alibi så får vi väl ta det.
Ja jag säger ju det!!Igår låg hon trea
Jag skulle nog inte säga att misstankarna mot Modest svalnat, det handlar mer om att misstankarna mot cirkus stärkts. Jag var osäker på var jag hade Modest igår och är det fortfarande, men efter att ha läst och funderat känner jag att jag har mer på fötterna vad gäller cirkus ondska. Där reagerar jag bl.a. på cirkus sätt att vänta till slutet på röstningarna och sedan lägga en oviktig röst. Känslan jag får är att hon inte vill att hennes röst ska kunna granskas, typ.@Derring-Do Hur kommer det sig att dina misstankar om Modest har svalnat (sedan igår) och att du nu är inne på cirkus? Jag kanske har missat att du skrivit tidigare, så ber om ursäkt om du behöver upprepa dig
Sorrry, gubben kom hem med pizza och en sänggavel så jag fastnade lite.@bollen__ har du inte tänkt färdigt snart så du kan rösta, eller åtminstone skriva nåt, jag blir ju nervös! (Mina nerver är inte lämpade för ulvlek )
Inatt när jag läste igenom fick jag nån slags tanke om att cirkus kunde vara fårulven pga hur hon röstat, men idag vet jag inte. Jag tycker att det är lite för virrigt för mig. Rösterna föll lite "snabbt" på cirkus och då blir jag rädd att det är onda, men samtidigt har jag så svårt att se DD som ond..Jag har lite tidsbrist... igen! Jag fastnade vid The Sims Men är här nu åtminstone, ska läsa igenom så mycket jag hinner.
@bollen__ Hur tänker du?
Hur tänker du kring Modest då? Som också varit uppe på tapeten en del.Inatt när jag läste igenom fick jag nån slags tanke om att cirkus kunde vara fårulven pga hur hon röstat, men idag vet jag inte. Jag tycker att det är lite för virrigt för mig. Rösterna föll lite "snabbt" på cirkus och då blir jag rädd att det är onda, men samtidigt har jag så svårt att se DD som ond..
Jag tror att hon är ond med cirkus men sen blev jag inte lika säker när hon röstade så tidigt på cirkus idag. I mina tankar är hon antingen förvirrad bybo eller ond...men det kan ju inte vara så många bybor i leken heller..Hur tänker du kring Modest då? Som också varit uppe på tapeten en del.
Ja, och jag tänkte ju igår. Men släppte det ..Nu slipper du iaf tveka längre @bollen__