Jag trodde vi var körda efter lynchen igår, men då kör vi väl ett varv till:
Snurrfian röstar: quarter4ever - hemlig - hemlig
cirkus röstar: hemlig - Emtherlia - Snurrfian
Sasse röstar: cirkus - Emtherlia - hemlig
bollen__ röstar: (Gabby_Ossi) - hemlig - Sasse
Modest röstar: Emtherlia - Emtherlia - hemlig
Överlag ganska ful röststatistik, den enda som röstat på någon vi vet är ond är Snurrfian, och vid den tidpunkten var det ingen mer än q själv som kunde veta det. Snurrfian plockade visserligen lite pluspoäng genom att inte vilja följa drevet mot Emtherlia, men samtidigt var hon villig att följa drevet mot hemlig igår. cirkus gjorde tvärt om och följde drevet mot Emtherlia men inte det mot hemlig, utan la istället en uddaröst (hur nu det skulle gynna goda sidan). Att både Snurris och cirkus verkar vilja hålla mig god gör mig inte mindre nojjig. bollen__ hade ganska smygande närvaro fram till igår, men har spottat upp sig och stärkt sina aktier under natten med teorier. Samtidigt lade även hon en uddaröst igår. Modest har gjort tvärt om, hon förklarade att hon förstog att bristen på teorier var misstänkt men kom ändå bara med ett torftigt röstinlägg, inget mer. Som god borde man väl ändå i det läget åtminstone försöka få fram sina tankar, även om de bara består av "jag är osäker på alla därför att..."? Å andra sidan kan jag väl knappast klandra modest för att rösta på hemlig som ställningen var då. Sasse gjorde det också lätt för sig igår, verkade nöjd med att driva mot hemlig och ignorera övriga spelare. Sedan tycker jag iofs att hon har skrivit vettigt genom leken, men hon har inte precis bidragit med egna teorier utan nöjt sig med att hålla med i eller säga emot andras.