Jag kan byta plats med Lena Så kan jag sitta i goda lyan och slappa medan hon våndas här ute"Hej, vill du vara med i vår ulvlek? Du är tyvärr död."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan byta plats med Lena Så kan jag sitta i goda lyan och slappa medan hon våndas här ute"Hej, vill du vara med i vår ulvlek? Du är tyvärr död."
Förstår att @Myrten gillade det där, det är en twist inte ens hon prövat hittills!Jag kan byta plats med Lena Så kan jag sitta i goda lyan och slappa medan hon våndas här ute
Trump-tema"Inte ens"???
Sa tidigare ikväll till @Artline att i min nästa lek ska jag ha fake news - en roll som kan förvrida spioninfon.
Får jag vara Trump?"Inte ens"???
Sa tidigare ikväll till @Artline att i min nästa lek ska jag ha fake news - en roll som kan förvrida spioninfon.
Ja.Trump-tema
Undrar om vi slår rekord i antal OT/dödas inlägg kontra lekinlägg i denna leken?
då vill jag vara Carl Bildt som twittrar ner dina felaktiga fake-news antaganden och orimliga argument om SWEDENFår jag vara Trump?
Får jag vara Trump?
Sluta stör mig när jag tänkerJa.
@bollen__ hade ju en tanke och vi tramsar....
I så fall vill jag vara Trudeau, Kanadas PM som är så classy i jämförelse och förklarar hur fel Trump har på artigast möjliga sätt! Love him!Får jag vara Trump?
Är du galen?Får jag vara Trump?
Tillräckligt menar du?Är du galen?
Hur ska jag någonsin kunna lita på dig om du vill vara honom?Tillräckligt menar du?
Vill du spela Trump så kanske du faktiskt är tillräckligt galen för att få spela honom...Tillräckligt menar du?
Egentligen är nog @quarter4ever mer Trump och jag mer Carl Bildt men varför inte?
"Hej, vill du vara med i vår ulvlek? Du är tyvärr död."
jag kan hoppa in under de premisserna....."Hej, vill du vara med i vår ulvlek? Du är tyvärr död."
Trump-tema
jag vill vara Carl Bildt......I så fall vill jag vara Trudeau, Kanadas PM som är så classy i jämförelse och förklarar hur fel Trump har på artigast möjliga sätt! Love him!