Prinsarna i Towern (Ulvspel)

Och att det skrivits så pass lite på de två timmar jag varit borta precis innan en viktig lynch får mig att känna att ulvarna sitter och avvaktar för att se vart det lutar :nailbiting:
@Snurrfian hade du kunnat tänka dig att omvärdera din röst på hemlig? Jag kan ju mycket väl ha fel men det är på något sätt dig och hemlig jag tror mest på som goda :crazy:
Ja absolut, jag känner mig väldigt osäker men hittar inget vettigare heller...

impatient-smiley-emoticon_zps7df5a66e.gif
4 min till DL!

Jag har suttit och läst ett tag nu och kan verkligen inte hitta något som sticker ut, förutom hemlig's velande fram och tillbaka. Många tycker att det hör till hennes spelstil och att hon "brukar vara god", jag förstår hur de menar men det säger ju krasst sett ingenting. Jag känner mig egentligen tveksam till att rösta på hemlig (känner t ex att Sasse känns mer skum), men eftersom det står mellan hemlig och mig så kommer jag ändå lägga min röst där.

Modest röstar på hemlig

Jag började läsa om leken men inser att jag inte hinner innan dl, det går lite långsamt, men jag fastnade lite i tanken om Sasse. Hon är liksom blank för mig. Nojjar att det kan innebära att hon är ond men det kan ju lika gärna vara att jag inte läst hennes inlägg riktigt...

Jag är inte främmande för att rösta på Sasse - då får vi en runner up till dom två som jag inte riktigt känner att jag vill rösta på - eller på Snurrfian faktiskt - jag tycker att hon är lite hal

Nä, jag är för långsam för att hinna mer.
Jag kan inte riktigt ta ställning mellan Modest och hemlig jag blir nojjig att hemlig är god som så många gånger förr- väljer därför att rösta på den som verkligen är ett blankt kort för mig just nu
bollen__ röstar på Sasse
för att jag varken kan placera henne på ena eller andra sidan. Det kan vara en onding som döljer sig då.

Röstlista DL3 DL kl 21.30

18.45 Derring-Do röstar på Modest
19.50 Sasse röstar på hemlig
20.02 hemlig röstar på Modest
20.47 Snurrfian röstar på Hemlig
21:27 Modest röstar på hemlig
21:27 bollen__ röstar på Sasse

Modest 2
hemlig 3

Sasse:1

men du röstade på henne igår?
jag är också osäker - men det jag ogillar är hur hon försöker leva på att hon har varit förvirrad förut och åkt pga det.
Jag vet! Det var inte en så genomtäkt röst, jag "säkerhetsröstade" för att inte missa igen, och hade ju blandat ihop det jag reagerade på med någon annan dessutom :o

mmm, ahhh

Jag undrar jag om det inte är så att bollen är på ett spår som jag också funderat över - en som varit väldigt blank och dessutom verkat trovärdig. Eller så är det Snurr som luras

cirkus röstar på Snurrfian - som varit lite för hal för min smak - se tidigare inlägg.

Röstlista DL3 DL kl 21.30

18.45 Derring-Do röstar på Modest
19.50 Sasse röstar på hemlig
20.02 hemlig röstar på Modest
20.47 Snurrfian röstar på Hemlig
21:27 Modest röstar på hemlig
21:27 bollen__ röstar på Sasse
21:30 cirkus röstar på Snurrfian

Modest 2
hemlig 3

Sasse:1
Snurr: 1

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 745
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 834
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
54 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka