Jag har tidsbrist och hinner inte gå igenom alla, men de jag teoriar om är de jag misstänker mest.
Får hålla med andra om att
hemlig svängde en del igår innan röstningen. Vilket är lite skumt. Det som även stör mig är att hon skriver en massa inlägg med funderingar överallt, men hon förklarar inte så tydligt varför hon funderar som hon gör. Jag får i alla fall svårt att följa hennes tankegång då, och det blir lite som så att hon är aktiv men inte skriver så mycket med substans (åtminstone inte som jag förstår).
Sedan röstar hon på bollen igår, och jag tänkte mest att det var en ren felskrivning bollen gjorde, att hon blandat ihop hemlig med någon annan. Så därför kan jag tycka att hemligs röst på bollen också är lite knas.
hemlig röstar på bollen__ då jag inte förstår hennes felskrivning om min röst igår.
Hämndröst tänker jag mest om den, och ställer mig lite frågande till att rösta så. Det kanske inte var en hämndröst som så, men känns inte heller helt genuint att rösta för att man inte förstår någons felskrivning. Letar man onda då eller reagerar man bara för att en deltagare röstat på en själv?
Om jag vore i lyan, borde inte nån försöka försvara mig i så fall?
Även om jag fattar vad hemlig är ute efter, känns den här kommentaren rätt märklig. ”Jag är god för annars hade någon av mina ulvkollegor hjälpt mig”. Men jag tycker inte det är så vanligt att ulvar hjälper varandra? Däremot rätt vanligt att liknande kommentarer som den här poppar upp vid misstankar.
Cirkus har jag haft på tapeten tidigare. Hennes märkliga röst på hemlig dag 1 och hennes teoriande om att Snurrfian ska ha räddningsröstat dag 1 (?). Hennes motivering till rösten igår känns också lite off, alltså att rösta på Emtherlia bara för att denne ändå skulle åka. Förvisso har cirkus teoriat om Emtherlia tidigare i leken, men i och med att hon skriver ”Just nu verkar det rätt kört för Em ändå”, så vet jag inte riktigt hur genuint det är att hitta onda. Å andra sidan kan cirkus också ha en roll med noll info och därför inte kunnat ta ställning riktigt. Jag vet inte, men tycker det är klar noterbart.
Sasse röstar på hemlig för hennes tvära vändning igår, att hon skriver en massa funderingar utan att utveckla hur hon tänker, hennes röst på bollen igår där
jag tolkade det som att bollen blandat ihop lite, samt hennes motivering till rösten.