Prinsarna i Towern (Ulvspel)

Jag känner fortsatt att det är fr a cirkus som känns skum men det betyder ju också att jag missar minst en ulv bland Sasse, Snurrfian, DD och bollen.

bollen resonerar försiktigt men tycker bl a att Sasse inte längre framstår som ond utan resonerar vettigt. Får precis som jag en "god känsla" av DD och även Snurrfian. Tycker cirkus är lite skum vilket jag ju håller med om, men det kan man ju även säga om sina ulvkompisar. Möjligtvis skulle det gömma sig en ulv här bland de försiktiga resonemangen.

DD fortsätter att teoria strukturerat om alla spelare. Får inget grepp om Sasse. Sasse hänvisar till tidsbrist och spelstil, vilket är ett argument jag köper och själv tycker jag faktiskt att Sasse skriver på ganska bra med vettiga tankar och teorier. Sasse känns nog lite mer åt det goda hållet för mig just nu.

Snurrfian och cirkus tycker båda att den andre skulle kunna vara ond. För min del känns Snurrfians resonemang mest vettiga och förstärker misstanken om cirkus som ulv.

Med anledning av ovanstående röstar Modest på cirkus

@Modest vad är det som får dig att svänga så om Sasse? (Har färgat i citaten)
Jag har suttit och läst ett tag nu och kan verkligen inte hitta något som sticker ut, förutom hemlig's velande fram och tillbaka. Många tycker att det hör till hennes spelstil och att hon "brukar vara god", jag förstår hur de menar men det säger ju krasst sett ingenting. Jag känner mig egentligen tveksam till att rösta på hemlig (känner t ex att Sasse känns mer skum), men eftersom det står mellan hemlig och mig så kommer jag ändå lägga min röst där.

Modest röstar på hemlig

Jag känner fortsatt att det är fr a cirkus som känns skum men det betyder ju också att jag missar minst en ulv bland Sasse, Snurrfian, DD och bollen.

bollen resonerar försiktigt men tycker bl a att Sasse inte längre framstår som ond utan resonerar vettigt. Får precis som jag en "god känsla" av DD och även Snurrfian. Tycker cirkus är lite skum vilket jag ju håller med om, men det kan man ju även säga om sina ulvkompisar. Möjligtvis skulle det gömma sig en ulv här bland de försiktiga resonemangen.

DD fortsätter att teoria strukturerat om alla spelare. Får inget grepp om Sasse. Sasse hänvisar till tidsbrist och spelstil, vilket är ett argument jag köper och själv tycker jag faktiskt att Sasse skriver på ganska bra med vettiga tankar och teorier. Sasse känns nog lite mer åt det goda hållet för mig just nu.

Snurrfian och cirkus tycker båda att den andre skulle kunna vara ond. För min del känns Snurrfians resonemang mest vettiga och förstärker misstanken om cirkus som ulv.

Med anledning av ovanstående röstar Modest på cirkus

Jag tycker leken börjar klarna iallafall lite för mig. Som jag sagt tidigare tycker jag jag fick ett bättre grepp om bollen__ när hon kom igång med teoriandet, så efter inatt har jag nog henne som troligt god. Snurrfians senaste inlägg tycker jag är i linje med mina tankar sedan tidigare, jag tycker ändå hon verkar genuin i sin jakt på onda även om hon missade med hemlig, så jag lägger nog även henne åt det försiktigt goda hållet. Vad gäller Sasse och Modest så är jag fortfarande tveksam, och har jag rätt om bollen och snurris så bör rimligen minst en av dem vara ulv. Och då slutligen cirkus, där det ändå är något som skaver, hon följer drevet på Em för "Just nu verkar det rätt kört för Em ändå". Sedan lägger hon en sen uddaröst på Snurr, var det för att inte vara med och rösta ut en god? Iallafall är cirkus klart skummast i mina ögon idag.
Derring-Do röstar på cirkus

@Modest vad är det som får dig att svänga så om Sasse? (Har färgat i citaten)

Tycker att Sasse skrivit mer vettiga saker helt enkelt, vilket gör att hon svängt för mig och jag inte riktigt förstår var hon resonerar tveksamt. Jag tyckte ju egentligen bara att hon var skum pga hemlig-cirkus-sasse-kedjan och den sprack ju rätt bra när hemlig var bybo, medan cirkus fortfarande känns tveksam.

Jag kan tyvärr inte skriva mer pga att biofilmen börjar nu. Kanske hinner titta in strax innan DL!

:p
Jag tycker jag leder inläggen av de döda rätt klart iaf . Jag låg inte ens etta när jag dog ju !:cool:

sedan får du inte glömma att jag spammar LLs också :angel:
de tyckte ju tidigt att vi döda var snacksaliga:D
Du kan väl spamma tråden istället, jag har tråkigt ju. :angel: Sitter och väntar på när min sista krånglande simulering ska krascha så jag kan starta om den igen. Och igen, och igen, och igen... :arghh::banghead:

Känns väl sådär att det blir ett drev emot mig nu. :(
Jag tror tyvärr att Snurrfian är den som håller i taktpinnen. I allra värsta fall är det DD som är den som har lurat mig totalt, hon kan ha fått en lite för enkel resa efter att jag trodde hon var siad. Men tillbaka till Snurrfian - Igår tror jag att hon kanske försökte rädda sin kollega Modest genom att inte ändra sin röst. Modest följer ju så lydigt med i drevet nu - så jag tror att de ser chansen att få ut mig och då är det kört.

Min röst kommer hamnar på någon av dom två och eftersom jag inte varit i stallet ännu så hoppar jag - håller för näsan och hoppas att det löser sig i slutänden.

cirkus röstar på Modest eftersom jag tror att DD kan vara god så är inte hon ett alternativ - även om hon har fel nu. Jag tror att Snurrfian kan vara den som har startat ett drev, men ännu mer skumt känns det att Modest lägger en andraröst på mig.

Röstlista DL 4 kl 21.30

18.06 Snurrfian röstar på Cirkus
18.26 Modest på cirkus
18.50 Derring-Do röstar på cirkus
19.13 cirkus röstar på Modest

cirkus 3
modest 1

Jag är väldigt ambivalent ikväll. Jag tror att Modest är skum, men tänk om hon är en ringrostig bybo?
Jag fick en tanke inatt att cirkus är ond och luras, men jag blir väldigt spooky att det nu trillat in flera röster på henne..samtidigt tror jag ju att DD är god och borde kanske följa henne..:arghh:

Jag är väldigt ambivalent ikväll. Jag tror att Modest är skum, men tänk om hon är en ringrostig bybo?
Jag fick en tanke inatt att cirkus är ond och luras, men jag blir väldigt spooky att det nu trillat in flera röster på henne..samtidigt tror jag ju att DD är god och borde kanske följa henne..:arghh:
Det viktiga är ju att goda samlar rösterna så inte ulvarna får styra (igen...), om sedan en eller annan ulv smiter med för att skaffa alibi så får vi väl ta det.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 744
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
58 834
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
54 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat