Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har suttit och läst ett tag nu och kan verkligen inte hitta något som sticker ut, förutom hemlig's velande fram och tillbaka. Många tycker att det hör till hennes spelstil och att hon "brukar vara god", jag förstår hur de menar men det säger ju krasst sett ingenting. Jag känner mig egentligen tveksam till att rösta på hemlig (känner t ex att Sasse känns mer skum), men eftersom det står mellan hemlig och mig så kommer jag ändå lägga min röst där.
Modest röstar på hemlig
Jag känner fortsatt att det är fr a cirkus som känns skum men det betyder ju också att jag missar minst en ulv bland Sasse, Snurrfian, DD och bollen.
bollen resonerar försiktigt men tycker bl a att Sasse inte längre framstår som ond utan resonerar vettigt. Får precis som jag en "god känsla" av DD och även Snurrfian. Tycker cirkus är lite skum vilket jag ju håller med om, men det kan man ju även säga om sina ulvkompisar. Möjligtvis skulle det gömma sig en ulv här bland de försiktiga resonemangen.
DD fortsätter att teoria strukturerat om alla spelare. Får inget grepp om Sasse. Sasse hänvisar till tidsbrist och spelstil, vilket är ett argument jag köper och själv tycker jag faktiskt att Sasse skriver på ganska bra med vettiga tankar och teorier. Sasse känns nog lite mer åt det goda hållet för mig just nu.
Snurrfian och cirkus tycker båda att den andre skulle kunna vara ond. För min del känns Snurrfians resonemang mest vettiga och förstärker misstanken om cirkus som ulv.
Med anledning av ovanstående röstar Modest på cirkus
@Modest vad är det som får dig att svänga så om Sasse? (Har färgat i citaten)
Förresten @Puckelryggen, du ligger bara tvåa i inläggsstatistiken, jobba på lite va. Att du dog först av alla är väl ingen ursäkt.
Du kan väl spamma tråden istället, jag har tråkigt ju. Sitter och väntar på när min sista krånglande simulering ska krascha så jag kan starta om den igen. Och igen, och igen, och igen...
Jag tycker jag leder inläggen av de döda rätt klart iaf . Jag låg inte ens etta när jag dog ju !
sedan får du inte glömma att jag spammar LLs också
de tyckte ju tidigt att vi döda var snacksaliga
Det viktiga är ju att goda samlar rösterna så inte ulvarna får styra (igen...), om sedan en eller annan ulv smiter med för att skaffa alibi så får vi väl ta det.Jag är väldigt ambivalent ikväll. Jag tror att Modest är skum, men tänk om hon är en ringrostig bybo?
Jag fick en tanke inatt att cirkus är ond och luras, men jag blir väldigt spooky att det nu trillat in flera röster på henne..samtidigt tror jag ju att DD är god och borde kanske följa henne..
Jag misstänker att du har ganska spretiga avelsmål?Jag vill seminera Ariel med Comme Il Faut.
Jag misstänker att du har ganska spretiga avelsmål?
Typ en lurvig gul studsboll?Hopp och studs är målet!
Typ en lurvig gul studsboll?
(Jag brukar påstå att halvblod kallas så för att de är hälften heffaklump och hälften älg, vad händer då när man korsar det med norsk fjordget? )
Igår låg hon treaFörresten @Puckelryggen, du ligger bara tvåa i inläggsstatistiken, jobba på lite va. Att du dog först av alla är väl ingen ursäkt.