Underliga saker män gör.

Samma här, försöker säga till, försöker dansa iväg och de följer efter. Säger man till trevligt respekteras det inte utan det krävs att man skriker på dem för att det ska ge effekt, ev behöver man hota med vakt. Helt galet och tar liksom bort en del av det roliga.. dansar liksom gärna med vissa men inte med alla och har inget emot en dansinvit. Problemet är när de direkt grindar mot en eller inte tar ett artigt nej tack

Det är ERT FEL! Ni förmodligen för snygga! :cautious:
Jag måste gå fram och typ peka på snubbar och ba "hej ska vi gå hem till dig eller mig".
Annars blir det inget :rofl:

Det är ERT FEL! Ni förmodligen för snygga! :cautious:
Jag måste gå fram och typ peka på snubbar och ba "hej ska vi gå hem till dig eller mig".
Annars blir det inget :rofl:
Haha, eller så är du för snygg så de inte vågar gå fram till dig? :up:

Det är ju dessutom sällan de man är intresserad av som kommer fram. Har också gjort som du å tagit saken i egna händer när det varit ngn jag gillar, bland annat när jag träffade sambon :D

Jag tycker tyvärr det är mer regel än undantag att få någon snubbe upptryckt i rumpan på dansgolvet utan att man gett någon som helst invit. Jag har flyttat på mig, blängt, sagt till snällt, fräst, sagt till elakt till och med puttat bort men det enda jag verkligen upplever får snubbe att försvinna är att hugga tag i något manligt i mitt sällskap alternativt säga "jag har sambo". Jag tycker det är så sjukt tråkigt att jag aldrig går ut på klubb längre.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
723
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 661
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka