R
Raderad medlem 6459
Det har jag, många gånger. Jag känner också flera vakter som kastat ut män pga detta beteende.Jag har aldrig sett någon vakt göra något åt den typen av beteende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag, många gånger. Jag känner också flera vakter som kastat ut män pga detta beteende.Jag har aldrig sett någon vakt göra något åt den typen av beteende
Samma här, försöker säga till, försöker dansa iväg och de följer efter. Säger man till trevligt respekteras det inte utan det krävs att man skriker på dem för att det ska ge effekt, ev behöver man hota med vakt. Helt galet och tar liksom bort en del av det roliga.. dansar liksom gärna med vissa men inte med alla och har inget emot en dansinvit. Problemet är när de direkt grindar mot en eller inte tar ett artigt nej tack
Haha, eller så är du för snygg så de inte vågar gå fram till dig?Det är ERT FEL! Ni förmodligen för snygga!
Jag måste gå fram och typ peka på snubbar och ba "hej ska vi gå hem till dig eller mig".
Annars blir det inget![]()