Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Fortsätt ventilera och skriva av er om saker som stör er! :)
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
160 916
Senast: Mineur
·
Samhälle https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/XgakX7/amanda-kampar-for-sminkhjalp-i-hogsta-forvaltningsdomstolen Vad tycker ni? Är det ett...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 309
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Kortfattat: Har någon koll på vad det finns för "sulfatfria" duschkrämer / schampon? Har misslyckats totalt när jag försöker söka...
Svar
10
· Visningar
1 400
Senast: svea
·
Fritid Ska fira min pappa som bor i området med syster och några till, tänkte äta nått gått men eventuellt hitta på något. Nu är jag inte ofta...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: machafuko
·
Kropp & Själ Jag har aldrig varit på någon stor konsert...men är bra sugen nu! Men, jag undrar, ni vana, vart vill man helst sitta (vill inte stå)...
Svar
8
· Visningar
1 020
Kropp & Själ Ni som har en kraftig dialekt och kan växla till rikssvenska vid behov. Är det som att byta språk helt eller känns det som en version av...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 952
Senast: Seabaz
·
Juridik & Ekonomi Står i begrepp att överlåta gården till min son, och vill att den ska stanna i familjen. Hur kan jag säkra det? Han kommer att gifta...
2
Svar
21
· Visningar
2 430
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Är det någon här som har pilgrimsvandrat? Vart och hur länge? Uppnådde ni det ni ville med att göra det? Jag har just läst en bok där...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 985
Svar
112
· Visningar
4 566
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Behöver en ny fån då den jag har har ett för uråldrigt operativsystem så jag kan inte ladda ner bankid på den. Så, bukeexpertisen, vad...
Svar
5
· Visningar
663
Senast: Entourage
·
Trädgård & Växter Hej! Vi funderar på att köpa nya Grythyttan utemöbler. A2 stolar och runt bord. Tänkt på det i flera år... lutar mot vitlackade. MEN...
Svar
13
· Visningar
2 178
Trädgård & Växter Odlar chili för första gången i livet. Står lite förvirrad mitt i det hela för det går itne som jag tänkt mig. (Jag äter inte, men...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 707
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Tittade på lyxfällan och där tog en person lån för att kunna låna ut pengar till vänner. Jag har lånat ut pengar på olika sätt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 511
Senast: Ponylove
·
IT & mobiler Vet att man kan dela till dator, men visst borde det gå till en annan telefon också? Jag kommer vara där jag inte har mottagning övht...
Svar
3
· Visningar
443
Senast: Niyama
·
IT & mobiler Vad ska jag leta efter? Ny eller begagnad spelar inte så stor roll, vill ha en laptop som blir mycket för pengarna (vill komma undan så...
Svar
18
· Visningar
2 376
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kultur Det är ju alltid lite vanskligt att fundera över språkliga frågor, men hur kom det sig att minutrar verkar sprida sig som en löpeld?
2
Svar
21
· Visningar
2 453
Senast: Flixon
·
Mat Semester! Jag vill göra drinkar med smak av vattenmelon - men jag hittar ingen vattenmelonlikör på Systembolagets hemsida? Finns det...
Svar
9
· Visningar
1 481
Hemmet Vad skulle ni valt och varför? Vi står i valet och kvalet om var vi ska bo, två alternativ, båda finns tillgängliga redan nu; Boende...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 002
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Har ni sett på nyheterna? En gravid kvinna i USA kom i bråk med en annan kvinna. Ett skott avlossades och träffade den gravida kvinnan...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
14 009
Senast: Petruska
·
Trädgård & Växter Är det någon som vet vad det här är.? Gula blommor som liknar dillkronor, blad som liknar libbsticka, över en meter hög, växer på en vall.
Svar
3
· Visningar
1 679
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp