Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Den korta versionen: Jag har inte tagit gynekologiskt cellprov på 8 år och har nu drabbats av dödsångest. Den längre versionen: Jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 631
Senast: Voeux
·
Skola & Jobb Via ryktesvägen har jag fått reda på att en av mina kollegor (jag vet dock inte vem) har haft TBC som satt sig på luftvägar och lungor...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 624
Senast: AraSlei
·
Samhälle Jag vill byta bank och funderar lite på vilken jag ska välja. I nuläget har jag två banker men det är bara för att jag får den ena...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 954
Senast: Lager
·
IT & mobiler Jag behöver använda instagram i jobbet. Nu helt plötsligt kan jag inte se alla bilder på insta. Jag har testat både på mobil och dator...
Svar
10
· Visningar
1 598
Senast: tuaphua
·
Kultur Jag ska skriva en ungdomshästbok och behöver lite idéer och inspiration! Jag har karaktärerna och huvudhandlingen klara för mig, men jag...
Svar
15
· Visningar
3 382
Tjatter ...när jag fick nytt passerkort på jobbet och tyckte bilden var lite liten och satte två fingrar på för att förstora den. ...när jag...
2
Svar
23
· Visningar
2 606
Senast: Krystalline
·
Fritid Sambon fyller 30 i sommar. Vad i hela friden ska man köpa? Lite info: Han har beklagat sig över att aldrig ha varit på konsert. Gillar...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Seabaz
·
Trädgård & Växter Verkar som att det finnas endel trädgårdskunniga här på forumet så hoppas kunna få lite råd och tips från er :) Vi funderar på att...
2
Svar
31
· Visningar
2 477
Senast: Luff
·
Kultur I sammanhanget är det den hemskaste bestraffningen man kan få på en institution för föräldralösa barn (1800-talet, England) Men vad är...
Svar
12
· Visningar
1 510
Samhälle Jag hittade en sida, Mrkoll där jag sökte på min gata för att se vilka grannar som bor här. Till min stora förvåning och bestörtning...
12 13 14
Svar
274
· Visningar
33 357
Senast: Bonica
·
Kropp & Själ Hej bullen... Typ! Orkar inte skapa ett mer anonymt användarkonto men om ni känner mig IRL så vill jag inte prata om det här live osv...
Svar
2
· Visningar
1 461
Senast: Whirlie
·
Skola & Jobb Någon som pluggat/ar informatik, systemvetenskap, systemutveckling ? Vad jobbar ni med efter utbildningen? Funderar på att börja...
Svar
5
· Visningar
768
Fritid Vilken av dessa städer ska man välja? Är det någon här som varit i båda eller någon av dem? + och - enligt er?
Svar
10
· Visningar
1 094
Senast: Diabetikern
·
Samhälle Har precis haft midsommarfirande hemma hos mig med drygt 20 gäster och återigen slås jag över hur folk struntar i att plocka undan efter...
18 19 20
Svar
389
· Visningar
33 484
Senast: Enya
·
Hemmet Jag vill ha en kolstålspanna till asiatiska rätter. Skaffade av misstag en wokpanna med rundad botten, det funkar inte på elspis 😫 Har...
Svar
16
· Visningar
1 258
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Jag väntar OTÅLIGT på att få veta om jag kommer in på släktforskningskursen i höst :nailbiting: :D !! Har för mig att det står att man...
Svar
2
· Visningar
452
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Jag vaknade i morse med något som kan beskrivas som nackspärr i skulderbladet. Jag kan knappt vrida huvudet åt höger och heller inte...
Svar
8
· Visningar
4 575
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Vår balkong (ca. 2x4 m) kommer att glasas in om om någon dryg vecka. Jag funderar på att skaffa någon värmekälla till den så att man kan...
Svar
12
· Visningar
4 152
Senast: Scata
·
Fordon Kör en VW Caddy i jobbet. Diesel. Den har börjat krångla och startar inte på första försöket utan jag får göra 5-10 startförsök innan...
Svar
15
· Visningar
1 362
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Är det någon som provat? Var har ni gjort det? Hur blev resultatet? Hur länge höll det i sig? Är det värt?
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Wysiwyg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp