Så upptäckte jag att jag var ”online”-skadad...

Jag tillhör skaran som på riktigt kan bli irriterad över att man inte uppfunnit saker som kan teleportera en dit man ska istället för att man ska behöva ta bussa, tåg, flyg och bil. När man står där på en flygplats och vet hur många timmars resande på olika sätt man har framför sig och muttrar att det hade gått snabbare om man bara kunde ta fram en magisk sten ur väskan, köra lite hokuspokus och så hade man varit framme på 2 sekunder... Grov spel-skada.

Jag tillhör skaran som på riktigt kan bli irriterad över att man inte uppfunnit saker som kan teleportera en dit man ska istället för att man ska behöva ta bussa, tåg, flyg och bil. När man står där på en flygplats och vet hur många timmars resande på olika sätt man har framför sig och muttrar att det hade gått snabbare om man bara kunde ta fram en magisk sten ur väskan, köra lite hokuspokus och så hade man varit framme på 2 sekunder... Grov spel-skada.

Eller hur, sånt jäkla slöseri med tid!

(Har aldrig spelat).

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 056
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 219
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 403
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 348

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård
  • Atletix

Omröstningar