Så upptäckte jag att jag var ”online”-skadad...

Jag tillhör skaran som på riktigt kan bli irriterad över att man inte uppfunnit saker som kan teleportera en dit man ska istället för att man ska behöva ta bussa, tåg, flyg och bil. När man står där på en flygplats och vet hur många timmars resande på olika sätt man har framför sig och muttrar att det hade gått snabbare om man bara kunde ta fram en magisk sten ur väskan, köra lite hokuspokus och så hade man varit framme på 2 sekunder... Grov spel-skada.
 
Jag tillhör skaran som på riktigt kan bli irriterad över att man inte uppfunnit saker som kan teleportera en dit man ska istället för att man ska behöva ta bussa, tåg, flyg och bil. När man står där på en flygplats och vet hur många timmars resande på olika sätt man har framför sig och muttrar att det hade gått snabbare om man bara kunde ta fram en magisk sten ur väskan, köra lite hokuspokus och så hade man varit framme på 2 sekunder... Grov spel-skada.

Eller hur, sånt jäkla slöseri med tid!

(Har aldrig spelat).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 181
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 849
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Tjockistråden 4
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp