Fotbolls-VM (utbruten från Vad gör vi? Del 102, CII)

Tror ni Nederländerna har så stor chans till det där guldet? Känns bara som en tidsfråga innan USA gör mål tycker jag?
 
Ja, och framför allt behöver ju Nederländerna nåt skott på mål för att kunna ha en chans att bollen går in. :D
Det var några fina sekunderar där på slutet för Nederländerna!
Fast England spelade en hel halvlek på Sveriges planhalva i går :angel:

Men det är klart de måste. De är ju bättre, såhär långt iaf.
England fick ju iaf in en boll :D
Men alltså, jag är förvånad över att den här halvleken är mållös - spelet har ju liksom inte varit särskilt defensivt (sädet som vissa lag/länder spelar med 10 backar plus målvakt i väntan på straffar)
 
England fick ju iaf in en boll :D
Men alltså, jag är förvånad över att den här halvleken är mållös - spelet har ju liksom inte varit särskilt defensivt (sädet som vissa lag/länder spelar med 10 backar plus målvakt i väntan på straffar)
Nä, men samtidigt kommer de ju knappt till avslut (har dock tittat med ett halvt öga, islandshäst-SM pågår och för en gångs skull livesänder de finalerna).
 
Det var några minuter där det var spännande men annars kändes det mest som en match som bara skulle bli klar. Hur som, USA är verkligen en värdig vinnare av det här mästerskapet. Men för framtiden hoppas jag att andra länder kliver fram lite mer, det blir roligare för sporten så :)
 
Jag tycker det var en riktigt bra match, och jäklar vad snyggt mål nummer två var! Känns lite synd att det är slut nu :down:
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 615
Senast: Tilly_85
·
Gravid - 1år På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 878
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 206
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Skal/regnjacka för vandring.
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tävling i julsnaps

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp