Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ ...vilket kanske inte är så roligt som det låter. :) För snart två år sen träffade jag mannen med stort M för mig. Han är underbar...
Svar
14
· Visningar
3 132
Senast: Hellas
·
Kropp & Själ Mina ögonbryn har blivit så tunna(tack vare en puckad sköldkörtel) och jag tycker inte att det är så klädsamt. Nu har jag börjat fylla i...
Svar
14
· Visningar
3 537
Senast: Tousse
·
Kropp & Själ En fb vän till mig skriver ofta så mycket kloka saker, i morse fick vi denna.. det bästa vi kan göra för andra är gratis...så varsågoda...
Svar
2
· Visningar
1 119
Senast: martha
·
Kropp & Själ Jag har nyligen flyttat in i ett minikollektiv och det är något som är konstigt med en av killarna som bor här. När jag går på toaletten...
2
Svar
38
· Visningar
7 160
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Allt ramlar ihop runt omkring mig. Det ena negativa efter det andra händer. Mer än vad jag vill lämna ut här. Förlorade jobbet och har...
Svar
14
· Visningar
1 564
Kropp & Själ Jag har varit med i GöteborgsPostens digitala bokcirkel under de senaste fyra veckorna och denna veckan är den femte och sista...
2
Svar
23
· Visningar
2 315
Kropp & Själ I vintras bröt jag nyckelbenet och fick operera det på plats igen. Det är läkt (även om jag känner en viss smärta ibland), men folk...
2
Svar
31
· Visningar
11 908
Senast: Martina_m
·
  • Låst
Kropp & Själ NU har jag väl gjort rätt med siffran, eller hur? :D Träna, ät och lev kära beachare! :banana: Ni är AWESOME och jag älskar er :love:
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
100 535
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag går efter fastedietens 5:2 sedan två månader. Det skulle vara intressant att höra vilket upplägg ni andra har som också kör...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 066
Senast: Annelian
·
Kropp & Själ Dagens kan kanske mest onödiga fråga/ tråd men hur lång tid kan det ta för blåmärken att framträda, alltså synas? Timmar, dagar eller...
Svar
4
· Visningar
1 411
Senast: Mynta2
·
Kropp & Själ Jag har nu nästan helt slutat blöda från ändtarmen, sprickan är kvar, men den blöder väldigt sällan nu, och det blöder jätte mkt mindre...
2
Svar
20
· Visningar
3 261
Senast: hier
·
Kropp & Själ Är det några här som ska springa tjejmilen? Jag är sugen men vill gärna ha någon med mig och ta en helg i Stockholm med god mat...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: terwa
·
Kropp & Själ Vad krävs för att man ska få komma dit? Någon som vet? Ni kanske inte behöver ha varit där själva, bara ni vet på annat sätt hur...
2
Svar
21
· Visningar
4 019
Senast: Miss Sixty
·
Kropp & Själ Jag går i självrannsakans tider och skulle behöva lite hjälp på traven. Jag har varit med om något som fått mig att reagera starkt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 187
Senast: mino
·
Kropp & Själ Ni som använder BoT märker ni någon skillnad? jag använder BoT när jag sover och har då i svanken men har inte märkt någon skillnad...
Svar
16
· Visningar
1 745
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Varför rakar många kvinnor sig och många män låter bli? Är en kvinna med rakade ben snyggare än en med päls kvar?
9 10 11
Svar
205
· Visningar
23 665
Senast: lady_mike
·
Kropp & Själ Flög av hästen med buller och brak i torsdags. Landade på högersidan, där har jag ett område som är lite ömt och stelt men ingen fara...
Svar
6
· Visningar
1 353
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Har någon haft det? Vad kan det betyda? Jag känner mig väldigt stressad över att det för det första knappt går bort (bleknar lite) och...
Svar
15
· Visningar
11 813
Senast: pemi
·
Kropp & Själ Jag ska på bröllop i morgon och har varken tid eller råd att gå och göra någon snygg uppsättning hos en frisör, så nu undrar jag om det...
Svar
18
· Visningar
5 996
Kropp & Själ Min "kära" PMS har lyckats förstöra både min kväll, och hela helgen. Samt säkert även pojkvännens Vi var idag bjudna över till...
Svar
5
· Visningar
1 400
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp