Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har under lång tid haft problem med min mage vilket har påverkat både arbetslivet och det privata.. Har nu läst på om glutenintolerans...
Svar
7
· Visningar
1 959
Senast: Quiss
·
Kropp & Själ I natt vaknade jag och mådde jätteilla, låg vaken ett tag pga detta. Imorse när jag skulle ta första klunken vatten högg det till ngt...
Svar
0
· Visningar
587
Senast: hej111111
·
Kropp & Själ Har använt blonderings sprey fö ca 3-5 månader sen senast. Kan jag färga min utväxt utan att håret ska påverkas utav blondspreyen?
Svar
4
· Visningar
938
Kropp & Själ Hej! Jag hade inte haft sex på flera månader och nu på veckoslutet hade jag mycket! (långdistansförhålllande). I ett skede började det...
Svar
15
· Visningar
2 061
Senast: Mell
·
Kropp & Själ De senaste veckorna har jag plötsligt fått fullt med typ pormaskar, som jag aldrig tidigare haft. Det är nog faktiskt mer än jag hade i...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Normalt sett tycker jag frågan om 'vad ska jag köpa i födelsedagspresent?' på ett forum är ganska puckad, men nu sitter jag här själv...
2 3
Svar
50
· Visningar
19 642
Senast: movi
·
Kropp & Själ En liten spin off på vi som springer tråden.... Att det finns massor med folk här som springer är ju tydligt - men finns här även folk...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 671
Kropp & Själ Ja, det finns ju en del mat-trådar på buke (och jag har sökt, men inte funnit nog) så varför ska inte jag? :D Frukost har jag mina...
Svar
10
· Visningar
3 069
Kropp & Själ Tänkte använda absolut torr inför imorgon då jag ska ha på mig en klänning i ett varmt rum :p Jag har förstått att jag ska använda deon...
Svar
9
· Visningar
1 973
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Min förkylning har nått värre dimensioner än någonsin tidigare och inser att jag nog har fått min första genomvidriga...
Svar
14
· Visningar
14 087
Senast: Tousse
·
Kropp & Själ Jag har ett problem med mat... Igen... Min ätstörning har gått över mer till matfobi. Jag är inte rädd för kalorier/fett/kolhydrater på...
Svar
1
· Visningar
1 821
Senast: MM
·
Kropp & Själ Har ni någonsin haft känslan av att något är fel? Alltså inte känslan av att man glömt något, utan känslan av att allt inte stämmer...
Svar
9
· Visningar
1 344
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ En närstående till mig ramlade av sin häst häromdagen och slog i huvudet i underlaget. Har inte varit avtuppad, men har ganska ont i...
Svar
9
· Visningar
11 923
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag behöver förslag på aktiviteter/saker/etc. som man blir glad av och/eller mår bra (bättre) av. Det är såklart individuellt vad som...
2
Svar
21
· Visningar
2 890
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Jag har sedan före sommaren haft/upptäckt en knöl på halsen i storlek med en puttekula. Upptäckte den efter jag sett mig själv på kort...
2
Svar
36
· Visningar
13 938
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Idag gjorde jag en koloskopi, det såg tydligen normalt ut men de tog prover från tarmen som ska skickas in för analys. Blev också kallad...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: Agapi
·
Kropp & Själ Jag har insett att min mage inte tål quorn - jag får hemsk magvärk i upp till 7-8 timmar efter att jag ätit quornprodukter - vilket är...
2
Svar
31
· Visningar
16 978
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jaha nu har jag köpt ett par kjolar och tänkte börja ha det igen. Jag är en byxtjej egentligen men för många många år sedan fick jag...
Svar
14
· Visningar
2 742
Kropp & Själ Hur effektiv är vattenträning om man jämför med typ vanlig gympa. Kan man gå ner i vikt med hjälp av vattenträning?
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: Lupino
·
Kropp & Själ Hellooo alla! Var ett tag sen jag skrev något här nu, men nu är jag tbx och undrar över en grej som jag hoppas ni är intresserade av...
2
Svar
20
· Visningar
3 111

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp