Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag suger verkligen på mellanmål och skulle behöva något som inte ger mig mer kolhydrater än nödvändigt dessutom så har jag svårt för...
Svar
10
· Visningar
1 440
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har skev rygg och har alltid haft det. Jag har även alltid haft ont i ryggen, ibland har jag det bara, men av träning får jag nästan...
Svar
9
· Visningar
1 270
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Jag måste gå ner 7 kg. Jag brukar ha relativt lätt att gå ner i vikt innan när jag har bott hemma. Då har jag ju kunnat äta samma mat...
Svar
4
· Visningar
4 597
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Jag älskar soppor. Det är billigt, det är gott och det är lättätet - perfekt mat, i mitt tycke :p Däremot blir latmasken i mig alltid...
Svar
10
· Visningar
11 089
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har kommit in i en baka bröd period igen :D Funderade på hur man kunde baka bröd med protein i. Vad kan man slänga i för saker...
Svar
15
· Visningar
1 830
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Är det någon som testat detta med gröna kaffebönor för att gå ner i vikt? Fungerar det verkligen på riktigt? Överallt ser jag ju reklam...
Svar
8
· Visningar
4 134
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Jag har under lång tid haft problem med torr och mjällig hårbotten. Jag har fått kortison (betnovat) utskriven av läkare samt använt...
2
Svar
27
· Visningar
5 772
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Typ nu när det regnar och regnar, hösten är här - hur gör ni för att pigga upp er?
Svar
18
· Visningar
1 695
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Är det någon som varit med om behandling med Lifespan integration och har lust att berätta något om det? Hur det upplevdes, något om...
Svar
0
· Visningar
772
Senast: farin
·
Kropp & Själ Min pojkvän har gjort blodfettsmätning och fick ganska tråkigt resultat, de goda fetterna hade han 1.0 på (ska vara så högt som möjligt)...
Svar
9
· Visningar
1 433
Senast: StandByMe
·
Kropp & Själ Jag sover dåligt på nätterna och behöver ett svalare täcke. Det jag har nu är ett syntettäcke från Hemtex som innehåller 600 g fyllning...
2
Svar
33
· Visningar
15 943
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Något jag har funderat över är hur olika vi människor lagrar in fett. Jag är lätt på vågen men skulle nog av de flesta ses som...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 482
Senast: LLaika
·
Kropp & Själ Jag har ju Lergigan sen innan. Dels mot min sömn och dels mot illamåendet. Men nu har jag (äntligen!!!) fått Primperan utskrivet. Har...
Svar
5
· Visningar
3 903
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Jag håller på att krevera! Har precis flyttat hit och har nu fått slut på cigg. Någon här som vet om en öppen butik eller har några...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Har ni något "konstigt", mer ovanligt som ger er äckelrysningar? Många har ju t.ex. naglar på svart tavla, bestick mot tallrik osv...
2
Svar
37
· Visningar
5 665
Kropp & Själ Har räknat kalorier ett tag nu, typ 2 mån, och jag går inte ner. Blir tokig! Är det någon mer som fastnat och hur löste ni det...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 470
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Jag vet att många här har migrän. Någon av Er som även har ledvärk (reumatisk)? Jag har konstaterat ett samband, att min ledvärk...
Svar
17
· Visningar
3 383
Kropp & Själ Var hos ögonläkaren idag och är nu ganska uppstressad och orolig. Undrar om någon här har erfarenhet av gulafläckförändringar och kan...
Svar
5
· Visningar
7 985
Kropp & Själ eller i alla fall min sömn :( Jag har bott i min lght i ett år. Innan bodde en stor utlänsk familj ovan mig.6 vuxna och flera barn, dom...
2
Svar
35
· Visningar
10 930
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Är det någon här som har diagnosen HSP (highly sensitiv person )? Hur går en tillväga för en utredning? Min handledare la fram...
Svar
14
· Visningar
3 272
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp