Vart sätter sig ditt fett?

Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Lår, rumpa, mage i den ordningen.

Mina lår är dock aldrig små fastän jag räknas som smal/normal. Allt fett jag har sitter där ändå.
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Jämt fördelat på hela kroppen och kamuflerar på så sätt överflödskilona rätt så bra, tyvärr...
När jag går ner i vikt så blir inte bara kläderna förstora utan även ringar och skor blir för stort.
Är 182 lång och folk tycker numera att "du är smal Rea", men enligt BMI ligger jag preciiis under gränsen för övervikt, men själv vet jag att jag kan väga runt 73-75 utan att jag är mager.


/Rea, -33 och ynka 5kg kvar:banana:
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Mitt fett lägger sig också ganska jämt, med betoning på lovehandles och armar! Magen blir dock aldrig tjock. jag har ett bmi på 21-22 någonting.
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Jag ser ut som ett v. Det börjar sätta sig ovanför rumpek och sen blir det mer och mer uppåt tom axlarna.
Aldrig rund i ansiktet och får inte heller så mycket celluliter.
Det är tacksamt men magen är aldrig fast oavsett hur lite jag väger.
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Mitt är hyfsat jämnt fördelat, men jag har definitivt mina största fettdepåer på rumpa och lår. Särskilt insidan av låren, där sitter det kvar även när jag är smal i övrigt. Rätt drygt att skava sönder byxor på löpande band även som normalviktig - jag trodde jag skulle slippa det problemet när jag gjorde mig av med övervikten.

Har alltid haft platt mage tidigare, även när jag var ordentligt fet, men nu på senare år har jag märkt att jag får en liten bula om jag låter vikten röra sig för långt uppåt. Intressant vad ålder kan göra. Jag tycker att den är lite söt, min magbula. :)
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Mitt fett lägger sig på rumpan och påverkas starkt av gravitationen ;) Blir väldigt päronformad. Sist lägger det sig på brösten och det är även därifrån det försvinner först. Har i princip samma proportioner även om jag är "tjock" eller "smal". Väger just nu 58 kg till mina 183 cm. Ser lätt benig ut över axlarna men rumpan och höfterna finns oavsett vad.
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

kl

Mage och höfter. Tidigare även tuttarna. Nu har jag gått ner i vikt och är rätt normalviktig men tuttarna består.:( Fett sätter sig aldrig i ansiktet, armarna, benen eller själva rumpan - den senare är platt som en pannkaka. :crazy:
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Mage och bröst, även när jag var pinnsmal så hade jag relativt stora bröst och en liten liten kula på magen:D
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

KL

På mage, rumpa och övre delen av låren, samt skuldra och armhålorna typ :eek:
Det sistnämnda hatar jag :mad:

Sedan är jag också väldigt bredaxlad, så rent skelettmässigt har jag bredare axlar än höfter - och det blir ju inte precis bättre av att fettet lägger sig där :p

I övrigt är min kropp rätt duktig på att "gömma" mina kilon. Folk hade nog inte gissat att jag faktiskt vägde 90 kg som mest i våras.
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Lår och "lovehandles" är det jag får först. Eller jag brukar säga: tänk om man bara kunde bränna fettet från under bysten ned till knäna, så skulle jag vara nöjd :p
Överkroppen ser nästan ut att inte höra till underkroppen ibland :o Men då använder jag bara en halvkroppspegel och ler!
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

*KL*

Lovehandles, armarna och ryggen :meh:
Får sådana där ashäftiga "ryggboobs" - inte så snyggt nej :arghh:
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

KL

Väldigt jämnt över kroppen. Får lite kärlekshandtag, men är inte naturligt kurvig direkt så handtagen ger mig mer kurvor än kärlekshandtag.
Jag är öht en väldigt tung person i förhållande till hur jag ser ut. Jag drar strl 38 och de flesta gissar på att jag väger runt 60 kg när jag egentligen ligger en bit över 70 kg till mina 167 cm. Positivt för det mesta, utom när någon ber mig rida deras ponny och jag säger nej för att jag är för tung men ändå ser lättare ut än den 10 kilo lättare ägaren...
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Arslet och ovre delen av laren. Och insidan av laren, det gar fan aldrig bort hur smal jag an blir.
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

*kl*
Lår-rumpa-mage-höfter-överarmar. :banghead:
När jag går ner i vikt försvinner det först från ansikte, axelparti, midja. Det kunde väl uppföra sig och försvinna därifrån det sätter sig istället :p:D
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Jag bär det ganska jämt över hela kroppen, förutom på vaderna som är jättebreda men mest bara muskler ändå.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp