Vart sätter sig ditt fett?

Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Magen/kärlekshandtagen och låren/höften.

Men uppenbarligen är det bara jag som ser det. När jag nämner att jag behöver gå ner 18 kg för att bli normalviktig, så tittar de skumt på mig och frågar "och var sitter de 18 kg någonstans?" :meh:
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Jag har gått ner 8 kg i sommar och väger nu 54 kg till mina 160 cm. Har mest märkt det på mindre mage, lår, armar och bröst. Ser man till varje enskild kroppsdel så är jag fortfarande förhållandevis rund om mage och lår. Magen är lite lurig, det krävs inte så mycket för att den ska puta ut i och med att jag har ganska stor svank. Bara att jobba vidare med hållningen antar jag. :p
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Lår och mage samt bysten.
Bysten är det som försvinner sist, den är allt från stor till att bli en BARM.
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Magen; ser ut som jag är sisådär 5-8 mån gravid beroende på tid på dygnet och vad jag ätit, och dom där satans handtagen på ryggen, just nu har jag nästan 3! trots att jag inte är överviktigt egentligen men gått upp mycket pga medicinering... Fått frågan 4 ggr på jobbet hur långt gången jag är (i min graviditiet) för min mage ser så utpräglat gravidstor ut, jättekul..verkligen...
 
Sv: Vart sätter sig ditt fett?

Mitt fett sätter sig enligt gravitationskraften - låren, rumpan, magen, armarna och allra sist brösten. Tyvärr ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp