Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Efter 13 år med hormoner så får det räcka. Jag funderar på kopparspiral. Hur lång tid brukar det ta för att få en tid för insättning? Är...
2
Svar
21
· Visningar
4 585
Senast: Rumpnissen
·
Kropp & Själ Tror att jag inte är ensam om denna situation. för att gå direkt på sak så ser jag mig nästan som arbetslös. jag jobbar ca 2 kanske 3...
Svar
1
· Visningar
864
Kropp & Själ Vet att det finns fler än jag här som lider av det. Hur hanterar ni ert liv? Mediciner? Själv äter jag SSRI, har just fått byta från...
Svar
4
· Visningar
3 752
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Jag är nu inne på dag 11 med feber. Vaknar med låg feber och sen går den upp direkt jag gör någonting. Var borta från jobbet i 7 dagar...
Svar
9
· Visningar
1 744
Senast: Narcissa
·
Kropp & Själ Jag har problem med min hy och har haft det flera år. Jag har tidigare lätt fått finnar, nu får jag mest en massa pormaskar. I alla...
Svar
1
· Visningar
1 170
Kropp & Själ Jag har i 1,5 dygn haft dubbelslag på hjärtat. Mer eller mindre konstant, men oftare kvällstid och ev efter mat. Kan det bero på att...
Svar
5
· Visningar
1 267
Senast: MissFideli
·
R
Kropp & Själ Jag sitter och funderar över kokböcker och har ingen som helst koll själv på vad som är bra. Varken jag eller min kille gillar att...
2
Svar
35
· Visningar
2 461
Senast: Enya
·
Kropp & Själ i hur det går till i nio av tio fall att diskutera med rasister på nätet: 1. Rasisten kommer med ett påstående. Inte sällan...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 942
Senast: HeleneK
·
Kropp & Själ Jag piffar gärna upp min jobbuniform med färgglada nagellack. Kul, förutom att naglarna pajar fullständigt. De skivar sönder sig och det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
12 555
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Jag dör, hundäcklet hade haft ut hela jävla blöjhinken och käkat. När jag tar upp äcklet hittar jag levande saker som krälar. Jag dör...
Svar
11
· Visningar
3 227
Senast: Stollan
·
Kropp & Själ Fick precis ett sms av min pappas sambo. Pappa är på väg med ambulans till ett större sjukhus än det han besökt för sin åkomma. Han har...
Svar
12
· Visningar
5 766
Kropp & Själ Jag älskar smoothies och är ständigt på jakt efter nya recept. Så sitter ni på ett recept så dela gärna med er. En favorit just nu är...
Svar
7
· Visningar
1 238
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Vad gör man som anhörig till någon som mår väldigt dåligt? Känner mig helt maktlös, har en nära anhörig som bestämt sig för att ta livet...
Svar
17
· Visningar
1 894
Kropp & Själ Någon som testat den?Är den bra?
Svar
2
· Visningar
752
Senast: peace
·
Kropp & Själ Jag hade så ont i huvudet i natt att jag hängde över toastolen vid några gånger. Det händer inte ofta att jag får så ont i huvudet...
2
Svar
32
· Visningar
11 516
Senast: Enya
·
Kropp & Själ I måndags var jag till tandläkaren och lagade ett hål. Det var väldigt stort och hade en lagning ovanpå så dom fick liksom ta bort ett...
Svar
6
· Visningar
1 171
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Känner att jag vill vara anonym med detta känsliga ämne. Innan ikväll så pratade jag och min man om utseende och vi kom in på min...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 636
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Vad ä det för nåt? Har letat på nätet men hittar nästan ingenting. Var och kollade synen hos optikern idag och fick en remiss till...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: hestmannen
·
Kropp & Själ Jag har varit utan mens i drygt tre månader och det är nästan så att jag börjar sakna jävelskapet... De vanliga orsakerna jag kan komma...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Var nyligen hos gyn pga smärtorna från endon plötsligt kommit tillbaka. Har hormonspiral vilket tar bort all mens så jag slipper de...
Svar
12
· Visningar
3 556
Senast: hier
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp