Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kan vi inte ha en tråd där vi lägger upp närbilder på våra ögonfärger? Jag tycker det är så sjukt kul att se alla variationer som finns...
2
Svar
21
· Visningar
3 685
Senast: musen21
·
Kropp & Själ Någon som sitter på en enkel huskur mot hård mage? Brukar alltid göra av mig på morgonen efter jag kört första skolturen och kommer...
Svar
8
· Visningar
1 755
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Någon som använder detta? Fungerar det?
Svar
3
· Visningar
1 969
Senast: Boj
·
Kropp & Själ Eftersom googling inte ger mig något riktigt svar och det känns onödigt att belasta vårdcentralen sällar jag mig till den långa raden av...
Svar
8
· Visningar
2 982
Kropp & Själ Tänkte skapa nytt nick först men orkade inte så ääh lite äckel har väl inget dött av :p Iaf min mens slutar inte! Har sen jag var 15...
Svar
19
· Visningar
2 839
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Har någon här inne erfarenheter av fitnessfighten? Jag är sugen på att testa, men är det för tufft? Berätta om era erfarenheter!
Svar
7
· Visningar
1 567
Kropp & Själ Igår fick jag frågan av polisen om jag efter olyckan i juli vill ange föraren av bilen för vållande av kroppskada. Frågade henne...
Svar
13
· Visningar
4 579
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Går frisyrer liknande dessa att permanenta sig till eller är det enbart en fråga om självfall och/eller styling?
Svar
4
· Visningar
2 369
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Jag måste ändra om min mat. Kopierar från beachtråden jag äter normalt. frukost runt 10 En shake/lunch vid 13 (beroende på, börjat med...
2
Svar
22
· Visningar
4 193
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Kan man inte göra en "hältutredning" på människa och spruta en inflammerad led? Det ska jag föreslå för läkaren nästa gång. Man behöver...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 177
Senast: Amha
·
Kropp & Själ För någonstans mellan 9-11 månader sedan så hade jag influensa med världens rethosta. Jag blev frisk från influensan och rethostan var...
Svar
2
· Visningar
667
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Snälla, säg att jag inte är den enda som smäller i mig! :nailbiting: Sen ett par veckor har jag haft cravings för kokta ägg, äter 4-8...
2
Svar
27
· Visningar
6 084
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ I våras insåg jag att vattenfast mascara är ett måste för mig, särskilt under pollensäsongen (mina allergibesvär håller i sig så länge...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: MM
·
Kropp & Själ Jag sitter och ryser till denna kille nu flera gånger varje dag :p Men kommer han ha kvar sin röst så som den är där...
Svar
11
· Visningar
1 702
Senast: morgaine
·
Kropp & Själ Har ibland fruktansvärd halsbränna, och har nu kommit på att det uppstår när jag ätit yoghurt. Någon mer som varit med om det? Yoghurt...
Svar
7
· Visningar
8 535
Senast: gillaj
·
Kropp & Själ Sedan igår har jag haft väldiga ryck i en muskel i vänster överarm, nära axeln. Eller väldiga och väldiga, men det rycker väldigt ofta...
Svar
15
· Visningar
11 737
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Funkar det? Har en väninna som med alla medel försöker få mig att gå på s.k. "migränyoga" men jag är skeptisk. Väninnan säger att det...
Svar
11
· Visningar
1 587
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ blivit hurtig och cyklat till skolan, det är 6,5 km enkel väg och jag gör av med ca 240 kcal. Har en kropp som annars kräver lite...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Jag har fått något som liknar influensa - även om flunsorna oftast är mest aktiva på vinterhalvåret. Har alla typiska symptom. Det...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Fick åka hem från jobbet idag. Satt på möte. Helt plötsligt visste jag inte vad vi pratade om. Försökte koncentrera mig och fick fram...
Svar
16
· Visningar
2 608
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp