Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ En närstående har svåra problem med Ankyloserande spondylit/Bechterews sjukdom, som bl.a. gör att det är svårt/omöjligt att sova om...
Svar
16
· Visningar
1 856
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Är ute efter en pulsklocka som har inbyggd gps och att den talar om under tiden jag tränar hur pulsen ligger till. Är det Garmin...
Svar
2
· Visningar
703
Kropp & Själ Idag trodde jag att jag var smart när jag på HM köpte en donut som är rak och som man knäpper ihop när man är "klar". Tänkte att det...
Svar
8
· Visningar
5 102
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Det sker så sällan nu att jag inte har verktygen att ta mig ur den. Jag skakar, mår fruktansvärt illa och allt är svart i min äckliga...
2
Svar
37
· Visningar
3 481
Kropp & Själ Går i tankar att införskaffa mej en eltandborste för jag tror jag borstar för hårt med manuell så att säga. Men ja, det var ju en hel...
Svar
18
· Visningar
2 261
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jo nu är det så att jag är beroende av nässpray. Säkert många fler som har detta problem.. Började för 2 år sen efter en förkylning. Nu...
2
Svar
23
· Visningar
14 772
Senast: MattiZ
·
Kropp & Själ de är så att jag har ett problem.. ett BH problem.. de är så att jag för de första har svårt att hitta i rätt storlek då jag behöver...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 167
Senast: ullo
·
B
Kropp & Själ Kliar och lite "svidande torr" känsla runt slidöppningen är det svamp? Eller bara irriterat? Vad ska jag göra?? Började för 2-3...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Jag har Micro 100% Whey activ med smaken skogsbär, tyckte den smakade gudomligt gott efter det förra jag hade, men nu får jag det...
Svar
5
· Visningar
1 328
Senast: Poisonous
·
Kropp & Själ Hit me with your best shot! Börjat träna efter två års uppehåll. Gjorde slag i saken i fredags och fixade gymkortet, hade köpt...
Svar
15
· Visningar
1 242
Senast: Poisonous
·
Kropp & Själ Dottern hävdar det med sin vanliga bestämda envishet, och hittar inget när jag försöker leta Hon har nämligen hemskt ont av en...
Svar
7
· Visningar
5 406
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Det finns en irriterad-tråd, en glad-tråd, en just nu-tråd, en beachtråd och en hel drös med personliga trådar som folk startar. Men...
58 59 60
Svar
1 196
· Visningar
58 407
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Vi råkade få tag på kalvstek och jag har paxat tillagningen av den, för jag har aldrig lagat kalv förut :D Nu är bara frågan hur man...
Svar
1
· Visningar
854
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Min bästa kompis ringde precis och sa att hon och hennes barn fått springmask, jag har umgåtts med dem hela veckan typ, senast i...
Svar
2
· Visningar
1 162
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns många här som haft problem med det och en gammaltråd. Men jag har inte riktigt samma problem och den metoden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 382
Senast: BuenoBull
·
Kropp & Själ ... simmat tjejvansbrosimmet eller cyklat tjejvättern som kan komma med lite information? Jag är frestad men har lite funderingar...
2
Svar
28
· Visningar
3 653
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av cervixpessar? Funderar på att ta ut kopparspiralen, efter 4 månaders blödning... Vill dock inte...
2
Svar
20
· Visningar
4 474
Kropp & Själ Vad har ni drömt senaste tiden? Min senaste dröm var mycket snurrig, men rätt häftig ändå! Började med att drömma om en kompis och...
Svar
11
· Visningar
2 846
Senast: Riley
·
Kropp & Själ Gammal användare, nytt nick. Skaffade nytt då jag tycker den här frågan är lite pinsam :o Det här kommer låta som väldens knäppaste...
2
Svar
23
· Visningar
5 567
Kropp & Själ Måste bara skriva av mig är så trött på det här nu! Jag är psykiskt sjuk lider av borderline och PTSD och folk som jag inte längre...
Svar
12
· Visningar
2 353
Senast: Sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp