Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ringde till min barnmorska, som i sin tur bad mig ringa till vårdcentralen. Vårdcentralen hade inga telefontider så jag ringde till gynekologavdelningen på sjukhuset och hon tyckte att jag skulle ringa akut till kvinnokliniken, gjorde det och fick en tid direkt. Var dock inte bartolinit och inte herpes eller något annat, utan antagligen någon väldigt inflammerad körtel. Han skar lite i den och sen fick jag åka hem.
Kropp & Själ
Jag undrar om det är någon här som har problem med sköldkörteln? Ffa. underproduktion? Vad har ni för symtom? Har ni blivit bättre efter...
Hästnyheter Det blir ju jättekonstigt, man anlitar en expert och experten får inte ge råd enligt sin kompetens? Det kan ju absolut bli så att timida...
Kropp & Själ Torka ögonen med ljummet vatten. Torka in mot inre ögonvrån. Finns skyddande droppar att köpa på apoteket. Jag fick rekommenderat Oxyal...