Beroende av nässpray, hjälp?

Sv: Beroende av nässpray, hjälp?

Det som var avgörande var att jag hade ständig huvudvärk för att jag fick i mig för lite syre...typ... Sen blödde jag näsblod ofta, och besvärades av min nästäppa. Fick höra att operationen är ganska vanlig. Så prata med din husläkare och be att få en remiss till öron-näsa-halskirurgen. Det är så värt det! :)
 
Sv: Beroende av nässpray, hjälp?

Får jag kapa tråden lite och fråga hur operationen gick till? Du behöver absolut inte berätta om du vill, men jag är nyfiken då jag själv funderat på en :)
 
Sv: Beroende av nässpray, hjälp?

Får jag kapa tråden lite och fråga hur operationen gick till? Du behöver absolut inte berätta om du vill, men jag är nyfiken då jag själv funderat på en :)

Ööhm...jag sövdes...jag vaknade...:cautious: Nä men skämt å sido. De bränner bort slemhinnorna i näsan och hackar bort brosk om det behövs. Med en förhoppning om att det växer ut nya slemhinnor som tar mindre plats än de "förstörda" och ger mer fri passage. De syr inte utan det får läka av sig själv, så när jag vaknade hade jag näsan full med tamponader som fick sitta i två dygn och ett bandage som såg ut som en tampong (??) under näsan. Efter att tamponaderna tagits ut skulle näsan sköljas med koksaltlösning ett par gånger om dagen i ca 3 veckor. Sen var det läkt. :)
 
Sv: Beroende av nässpray, hjälp?

Jag var sjukt beroende i flera år jag med, som många andra sagt är det ganska vanligt har jag hört. Jag slutade ofrivilligt.. Hehe. Jag var på långvarig semester och glömde mitt kära nässpray i stugan vi sov i för en natt. Men eftersom jag var på semester glömde jag bort att köpa nytt, sov visserligen dåligt i ca 3 veckor, men nu är jag helt avvand. Kan även använda nässpray då och då nu utan problem, men jag är noga med att inte använda de två nätter i rad typ ;P
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 504
Senast: Imna
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 371
Senast: Brandgul
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
40 216
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Är grymt pollenallergisk (och ja jag borde ta mig till husläkaren och få mer meduciner men systemet på vår mottagning är så galet att...
Svar
8
· Visningar
2 839
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp