Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag skrev i juli en tråd om att jag varit med i en trafikolycka. Opererades för sprucken urinblåsa och gipsade frakturer i en fot...
Svar
15
· Visningar
3 785
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Min vuxna avkomma har de senaste fem månaderna inte kunnat äta. Hon lever på egenkomponerad smothie och Nutriletts dito. Nu har hon gått...
2
Svar
35
· Visningar
11 115
Senast: CarEr
·
Kropp & Själ Jag är psykiskt sjuk och gör ofta saker som jag inte kan styra. Oftast är det "bara" att jag skär mig åker till akuten och blir sydd sen...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 188
Senast: Miss Sixty
·
Kropp & Själ Är sugen på att testa å henna håret men vet inte om jag vågar. Frågade en frisör vad hon tyckte om hennafärg och hon påstod att håret...
Svar
17
· Visningar
20 135
Senast: sthu
·
B
Kropp & Själ Om man skjuter upp mensen med p piller och sedan får mellanblödningar på näst sista och sista veckan, kan man göra tablettuppehållet för...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag har perioder när jag sover riktigt dåligt fast att jag är trött under dagen och gäspar som att jag kunde svälja världen. Nu är det...
2
Svar
29
· Visningar
3 074
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Inspirerad av tornblommas kommentar i bildtråden, om att jag kan göra diverse olika frisyrer med mitt hår, råkade jag få med mig en...
Svar
14
· Visningar
3 706
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Har jordens största ålderkris, 25 årsdagen kommer med stora steg och jag känner att jag inte gjort som jag skulle vilja. Jag skulle så...
Svar
7
· Visningar
1 289
Senast: corzette
·
Kropp & Själ En till P-pillertråd från mig... Hoppas innerligt att någon vill ta sig tid att fundera lite åt mig! Började ta mina piller nu i...
Svar
11
· Visningar
3 459
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17317276.ab Är det rätt eller fel att protestera genom att bära slöja? Tycker själv att...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 967
Senast: Borttaget konto
·
Kropp & Själ Sett flera trådar om träning och kost. Vore kul samla och se vilka som tränar och vad samt om de följer någon speciell kost och vad...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Min hals har i tre dagar varit så svullen så jag ett tag trodde att jag inte skulle få luft, nu har svullnaden övergått till konstant...
Svar
12
· Visningar
3 758
Senast: Tingeling
·
Kropp & Själ Nån som testat? Min pojkvän är jätte allergisk mot katter så det skulle vara helt fantastiskt om det fanns en chans att det faktiskt...
Svar
1
· Visningar
1 145
Senast: hagel
·
Kropp & Själ Hej. Var på konsert i Malmö igår och i bilen tillbaka mot Göteborg märkte jag att jag hade hemska smärtor i bukområdet. Jag stod...
Svar
6
· Visningar
1 734
Senast: Elina8
·
Kropp & Själ Jag har en sjukdom som doktorn inte lyckas få någon ordning på, den blir bara värre :( Så nu tycker doktorn att vi borde testa att...
Svar
3
· Visningar
2 429
Senast: Jen80
·
Kropp & Själ Har hormonspiral sen 2,5 år tillbaka. Brukar alltid kunna känna trådarna som sytrådar längs med väggarna upp mot livmodertappen till...
Svar
2
· Visningar
10 945
Senast: hier
·
Kropp & Själ Jag vet att jag har sett det här någonstans, men kan inte hitta det nu :crazy: Absolut minsta mängden kalorier man bränner, typ om man...
Svar
5
· Visningar
1 458
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Hur får ni som jobbar heltid, tiden att räcka till för att träna? Vad fungerar bäst, att träna direkt efter jobbet? Hinna hem och sen...
Svar
10
· Visningar
1 377
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Har bukefalisterna tips på någon intressant podradio? Gärna dokumentärer. Har givetvis gått igenom alla P3dokumentär. Hittat en hel del...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Vad är fel med min mage? Det började för några månader sedan, egentligen på sommarjobbet på äldreboendet tror jag. Fast den har...
Svar
2
· Visningar
944

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp