Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

*knapp*

Igår efter jag hade blivit inhaglad, det fullkomligt haglade i över 45 minuter så tog jag mig till gymmet. Tyvärr var det mycket folk och jag var trött i kroppen efter helgens jobb så det blev inte så jätte mycket gjort. Men jag gjorde det ändå.

Idag är tanken att jag ska springa en sväng. Men inte riktigt än. Jag tänker ha min morgon nu här i soffan med kaffe och ost.
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl!

4,5 km löpning avklarat innan frukost:) Strålande sol och fint ute, men 10 grader bara när jag gav mig ut vid 8-tiden:eek: 2 mackor med tomat och basilika till frukost + DN + ingen stress = för jäkla fin morgon;)
20130903083355-83.254.253.131.jpg


Ska strax gå o möta upp en kompis i stan så ska vi köpa ingredienser till och laga en quorngratäng med pesto och mozzarella till lunch:d Sen jobb em/kväll!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Förresten, är det någon som har lagt upp någon bild tidigare på cilis byxor som jag har missat? Skulle gärna vilja se dem!
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Jag har varit ute och galoppat på stubbåker :love: Hissade upp stigläderna lite och behövde bara tänka galopp så hade jag en räserponny under mig :D

Nu ska jag däremot kasta i mig lite lunch och tänkte hinna till gymmet en snabbis innan dagishämtning. Känner av axeln idag så jag håller mig nog till ben/mage/rygg idag.
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Dagens outfit: svarta tights med orangea detaljer, helt igenom orangea underkläder, orange linne - jag anar ett tema. Men träningen blir liksom lite roligare när man har snygga kläder :angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Låter snyggt tycker jag! :D Du skulle haft orange nagellack med bara ;)

KL

Inbokad på Body Combat idag, men tror faktiskt att jag bara ska ta det lugnt ikväll. Så jäkla trött och har en fruktansvärt stökig lägenhet, så jag tror jag är rätt nöjd med att ha varit ute och gått i morse. Imorn ska jag springa sista passet innan loppet i helgen och på torsdag har jag tänkt träna antingen afro eller gym...
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Här har helgen gått i onyttighetens tecken.
Två pizzor, godis och läsk. :o
Dock har vi jobbat som svin, upp 8 och lagt oss runt tio..
Bowlade i söndags men i övrigt ingen fysisk motion annat än måla hus och rullstarta en cross :D

Igår blev det så att jag inte åt någonting alls på hela dagen. Först vid åttatiden på kvällen blev det mat. Blodpudding och fläsk, inte så bra med den maten efter en dags svält men men.
Idag städar vi och målar det sista. Sen ska jag förhoppningsvis införskaffa nya lurar så jag kan träna igen.
 
Sv: Beach 2013 del XI

*knapp*
Kom ut och sprang 4km på 24:29min. Första 2.5km gick galant. Sen gå-sprang jag resten. Det var seeeegt idag. Men jag är nöjd att jag tog mig ut i vilket fall. Har kastat in en plåt med grönsaker i ugnen nu. Så snart mat. Imorgon väntar gymmet igen.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Bra jobbat! Jag tycker tiden var bra också, du hade ju full fart i början där! (har tjuvkollat på endomondo :D)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Själv sitter jag och äter chokladöverdragna jordnötter :o Dåligt val. Men huvudet är tungt så in i nordens, för mycket information som har tryckts in i skallen idag. Och annars har dagen gått bra med lagom portioner (frukost, mellis, lunch, mellis) och bra val i övrigt.

Imorgon ska jag gymma med cili! :D:banana:
 
Sv: Beach 2013 del XI

mmm det lät gott!:d

kl
Eftersom foten fortfarande gör ont så är det vilodag idag med, jag blir tokig! Känner mig helt förslappad:banghead: (jag vet att jag kan styrketräna men noll motivation just nu)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Och jag drack kaffe och åt några chokladbitar innan. Samma här för övrigt - sååå jäkla trött efter två skoldagar mellan 8-17, pust.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Imorgon ska jag gymma med cili! :D:banana:

Woho!! :D


och lite kl
Idag har jag testat nya armövningar! Det kändes rejält när jag stod där kan jag ju lova, så då lär det ju ge något. Men jäklar vad mycket svagare vänsterarmen är, det känns rent löjligt när högerarmen bara är halvtrött och jag knappt kan rubba vänsterarmen.
Kände mig dock extra proffsig i gymmet idag när två tjejer kom fram och frågade om jag kunde visa hur några grejer där inne funkade. Snacka om egoboost ;)

Om en stund ska jag prova nytt recept på pannkakor, som jag ska äta med färska jordgubbar till. Lyxtisdag!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kul att du kunde vara hjälpsam på gymmet :D Och gud vad god din mat låter! :d

Förresten är jag ledig imorgon så kommer till gymmet direkt :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Meh, jag som inte ska gymma imorn egentligen...! :D Får se om jag joinar er sen ändå :angel:

cili - jag kan din tid på torsdag, sällis?

För övrigt så hatar jag min axel idag... Men snart ska jag iväg till xtra!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag trotsade min lätta huvudvärk och stack ut på en löprunda - som råkade bli ganska snabb... 2,5 km på strax under 15 minuter, men då joggade jag av i sakta mak den sista kilometern. Km 1 gick på 5:59, km 2 på 5:27 och så sista 500 i 6:54-tempo. Nöjd! Jag orkar mer än vad jag tror, skulle behöva öva på att hålla farten uppe under en längre sträcka.

Men det är ett senare projekt. Just nu siktar jag bara på loppet på lördag, därefter ska jag göra en ny plan som förmodligen innehåller några veckors löpvila för att ge mina skavanker en chans att vila.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 257
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp