Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har använt Lee Startfoord heat något spray. Men funderar på om det finns bättre produkter för att skydda håret när man använder...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: Fazeem
·
Kropp & Själ .. och kan vi ge oss på en liten analys om varför? Nu menar jag inte saker som kanske BÖR provocera, som rasism och andra...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
19 189
Senast: Tass
·
Kropp & Själ Om en person får ringorm, kan personen då få bara ett runt märke eller finns det alltid flera ringar?
Svar
11
· Visningar
6 748
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Min "vuxna" dotter har alltid haft lite torr hud och eksem från och till. Den sista tiden har det dock blommat upp jättemycket och hon...
Svar
15
· Visningar
2 050
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag är rädd för bröstcancer! Såg en bild på hur vanliga deodoranter med aluminium i kan påverka uppkomsten av bröstcancer och bestämde...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 960
Senast: macan
·
Kropp & Själ Och det är inte bra för mig har jag kommit fram till, då börjar depressionen komma. Fick första diagnosticerade depressionen när sonen...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 395
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ Nu kommer ju ingen kunna säga vad det beror på såklart, det är ju en omöjlighet och veta över nätet. Men någon kanske känner igen det...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Linnex och hot&cold eller kanske heat lotion??Någon som testat,vilken ska man välja mot värk i kroppen?
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: Tender
·
Kropp & Själ http://www.nytimes.com/2013/12/15/health/the-selling-of-attention-deficit-disorder.html?hp&_r=1&smid=fb-share& I NY Times för några...
17 18 19
Svar
370
· Visningar
25 029
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ September 2011 far jag av hästen och blir trampad på höger fot, fotknölen går av. Operation med stift, gips sex veckor. Först två veckor...
Svar
0
· Visningar
2 673
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag funderar på vilka tider som är lämpliga för mig att äta med jobbet jag har. Försöker gå ner i vikt och inte småäta. Det tar...
Svar
11
· Visningar
1 411
Senast: Lycanthrope
·
Kropp & Själ Finns det någon möjlighet att se var man blivit skickad till på remiss utan att ringa den avdelningen? Ringde först avdelningen...
Svar
5
· Visningar
723
Senast: Molvi
·
Kropp & Själ Jag är egentligen ingen vindrickare, men jag vill kunna ta ett glas till maten och njuta av det. Vilket vin passar mig då? Inser att...
Svar
5
· Visningar
1 143
Senast: Lillstrumpa
·
Kropp & Själ Jag vill ha era bästa tips på hur ni hanterar sötsug :) För mig brukar det komma efter middagen och när jag tar det lugnt på kvällen...
Svar
8
· Visningar
1 192
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Har alltid haft lätt vågigt nästan rakt hår. Ganska tunt och tråkigt. Nu sista veckorna har håret sett annorlunda ut men jag har inte...
2
Svar
21
· Visningar
32 657
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Hur lång tid kan sånt ta? Det beror förstås på vad det är, men i det här fallet tänker jag på våldtäkt. Hur lång tid efteråt kan man...
Svar
15
· Visningar
1 590
Senast: MM
·
Kropp & Själ Vissa kanske minns att jag haft en tråd om att jag får ont i hälarna när jag går. Det är inte bättre, jag testade ett hälinlägg som...
2
Svar
26
· Visningar
3 162
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Denna dag är en skit dag! ont i hela kroppen, och ingen energi till något! Så sjukt ledsen, saknar mina hästar så sjukt mycket ...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Knuzze
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för fortsättning på bukes bästa inspirationstråd! Jag har tagit fram kycklingfilé ur frysen, som jag under dagen ska marinera i...
121 122 123
Svar
2 450
· Visningar
173 971
Senast: honung
·
Kropp & Själ Ja eftersom jag nojjar och överanalyserar allting och fortfarande får panik och ångest över mitt beslut.. så har jag nu börjat fundera...
Svar
5
· Visningar
2 438
Senast: Madicken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp