Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ det är så att jag fryser heeeeeeeela tiden.. så pass att jag är knottrig på huden(eller hur du nu vill säga de). spelar ingen roll hur...
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Läkaren trodde att mina onda hälar beror på inflammation i nått senfäste under foten. Ordinerade att se på nätet efter stretchövningar...
Svar
14
· Visningar
6 125
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Det här med gynundersökningar och allt skrämmer mig verkligen :S jag har aldrig varit på någon undersökning/kontroll så jag är lite...
2
Svar
33
· Visningar
5 313
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Någon som har haft detta? Hur fick ni bort det? Tror jag fått en sådan bak vänster knä. Trots att jag inte verkar vara i den gruppen...
Svar
2
· Visningar
2 256
Senast: Ainon
·
Kropp & Själ Har tagit del av debatten ang skolavslutningar i kyrkor och då började jag fundera på om ateister firar jul? Jag har inte hittat någon i...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 709
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Någon som haft det? Hur gick det för er? Vilken grad hade ni? Jag har haft det väldigt jobbigt med andra sjukdomar och vet redan...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
24 878
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Vi har fått ett lammlår av sambons arbetsgivare i Norge. Det är röksmakande och kokt enligt förpackning, ligger i någon slags lag i...
Svar
13
· Visningar
2 943
Senast: vindvissla
·
Kropp & Själ Mitt ena knä småstrejkar ibland. I helgen var det värre än någonsin. jag stod stilla i kyla och däremellan gick jag i trappor. Det...
2
Svar
27
· Visningar
3 081
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har varit mer eller mindre förkyld i två månader nu. Började v. 43 och har gått upp och ner sen dess, vissa dagar har jag känt mig...
Svar
13
· Visningar
2 860
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har en knöl i ena armhålan som jag har kollat upp på VC. Enligt läkaren är det en infekterad svettkörtel (:yuck: äckligt, jag veeet...
Svar
5
· Visningar
4 417
Senast: pulkaskurk
·
Kropp & Själ Jag kan väl inte vara den enda på buke som ledsnat redan på julmaten? Vad äter ni på julafton?
2
Svar
39
· Visningar
3 397
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Någon som vet? Ett snabbt svar skulle uppskattas :)
Svar
4
· Visningar
663
Kropp & Själ Håller på att leta friskvårdare åt mina arbetshundar och stöter på mängder med kvacksalveri (snacka om en marknad som borde regleras)...
Svar
16
· Visningar
12 649
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Igår vurpade jag ganska rejält med cykeln, och mitt högra knä fick sig en ordentlig smäll. Först kunde jag knappt stödja på benet, än...
Svar
7
· Visningar
1 429
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag misstänker att jag har fått nån inflammation i sköldkörteln. Undrar om det är någon som har erfarenhet av det att dela med sig av...
Svar
14
· Visningar
11 585
Senast: Prosit
·
Kropp & Själ Jag läser mycket om olika diagnoser dels för att jag har vänner, bonusdöttrar och andra släktingar med olika diagnoser (nåja, nu låter...
2
Svar
26
· Visningar
3 377
Senast: Kofunda
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för ny tråd nu igen. Let's go!
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
95 933
Senast: Linisen
·
Kropp & Själ Har på senare delen av eftermiddagen fått stickningar/domningar i pannan som nu sakta har smugit sig ner från tinningarna till käkarna...
Svar
16
· Visningar
33 695
Kropp & Själ 1. Finns det NÅGON rimlig risk att kroppen, med hyfsat normal menstruationscykel, vid något tillfälle kan fucka upp totalt och fixa ny...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: jerseyko
·
Kropp & Själ Jag verkar ju bara skriva i trådar om mat eller relationer numer, så här kommer en till om mat :o På sistone har jag börjat reagera...
Svar
9
· Visningar
5 882
Senast: kvandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp