Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag orkar fan inte länge! Har precis varit på vårdcentralen och sökt hjälp för min extrema trötthet och väldigt bristande koncentration...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 043
Kropp & Själ Vad händer om jag har i t.ex. Directions i någon ganska mörk färg, som Dark Tulip, Plum eller Midnight Blue i mitt mörkbruna (nästan...
Svar
4
· Visningar
1 384
Kropp & Själ Har en kompis som var på vanlig rutinmässig hälsoundersökning idag. Det visade sig att han hade väldigt lågt blodtryck (aldrig haft...
2
Svar
32
· Visningar
3 335
Senast: tott
·
Kropp & Själ Mina höftbesvär som jag trott var fogproglem efter två täta graviditeter visade sig efter läkarbesök vara inflammation i höften. Fick...
2
Svar
23
· Visningar
23 131
Senast: Mikan
·
Kropp & Själ Jag har ända sedan jag var liten fått höra från läkare att jag är överrörlig. Fick höra att jag skulle styrketräna för att inte få...
2
Svar
27
· Visningar
3 929
Senast: Tender
·
Kropp & Själ Är verkligen i behov av lite råd och stöd gällande en kompis till mig. Kompisen har under en tid vart deprimerad och haft ångest...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 393
Senast: hurgorman
·
Kropp & Själ Hur gör man för att bli av med viktnoja? Tänker VÄLDIGT mycket på min vikt, om jag ser tjock ut, har gått upp osv.. Är överhuvudtaget...
Svar
9
· Visningar
1 699
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag har i många år använt Revita Lash fransnäring men har precis som Läkemedelsverket uppmärksammat, gett mig lite torra, irriterade...
Svar
12
· Visningar
5 343
Senast: Rosenblad
·
Kropp & Själ Hur vanligt är det att bli dålig av räkor? Jag gjorde en smörgåstårta idag och köpte frysta räkor som jag fick skala själv. Det var bara...
Svar
8
· Visningar
6 567
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag har alltid förut sett fram emot julen, tyckt att den har varit helmysig med allt vad det innebär. Har älskat att julpynta, handla...
Svar
13
· Visningar
1 779
Senast: muppia
·
K
Kropp & Själ I somras fick jag veta att jag har bipolär sjukdom. Vid ett läksrbesök häromdagen fastslog man vilken typ och en hel del följdverkningar...
Svar
4
· Visningar
1 381
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Behöver lite råd.. Hur diskuterar man med folk som blir skitsura så fort man argumenterar emot dem? Eller hur man hanterar dem kanske...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 713
Senast: ghost
·
Kropp & Själ Jag har en konstig fråga som jag undrat över länge, kalla mig knäpp om ni vill:p Ni som har rakt hår, har ni även rakt...
2
Svar
25
· Visningar
5 405
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Har insett att jag nu på allvar måste ta tag i min vikt och dåliga kondition. Har gått helt åt fel håll sedan jag blev hästlös i våras...
Svar
12
· Visningar
1 445
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Klämde mitt finger i en bildörr i måndags kväll, fingret var svullet två-tre dagar och sen har jag bara varit lite blå vid nagelbandet...
Svar
18
· Visningar
23 916
Kropp & Själ Ni kvinnor (äkta seniorer ;)) som nått klimakteriet, vid vilken ålder började ni känna av förändringarna? Och hur yttrade de sig?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 400
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag kan ibland - från ena dagen till den andra - få nåt knas i handleden. Har svårt att lyfta t.ex en stekpanna. Det liksom ilar till...
Svar
1
· Visningar
1 092
Kropp & Själ Vill tipsa om en serie från SVT. Sex av åtta delar har visats. Mycket tänkvärt. http://www.svtplay.se/video/1578971/del-1-av-8
Svar
10
· Visningar
1 252
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Att besöka tandläkaren är det absolut värsta jag vet:( Min gamla tandläkare finns inte längre kvar sen ett par år och jag har...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Någon som har några tips om vad jag kan göra för att hjälpa mina ansträngda ögon. Stundtals är det så illa att jag knappt ser text...
Svar
15
· Visningar
2 624
Senast: Thera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp