Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Satt på kurs i kväll och kände hur pulsen blev kraftig. När jag kände på halsen så upptäckte jag att det gick tre slag sen stannade av...
Svar
4
· Visningar
1 472
Senast: Neko
·
Kropp & Själ Bästa bukefalister. Kan ni ge mig några träningsråd? Jag har fått reda på att jag har fått artros i båda höftlederna. Har haft värk...
Svar
6
· Visningar
2 194
Senast: Scata
·
Kropp & Själ För en tid sedan fick jag klåda i hårbotten. Efter diverse shampoo byten testade jag parfymfritt- klådan försvann efter första tvätten...
Svar
7
· Visningar
2 390
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det hände för första gången i torsdags kväll då jag stod i stallet och smörjde en sadel. Kände att långfringret var mycket kallare än de...
Svar
2
· Visningar
2 389
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ När jag tar på vänster sida ungefär i mitten på huvudet lite mer bak så gör det rätt ont faktiskt. Strålar om jag tryckter lite lätt på...
Svar
13
· Visningar
51 754
Kropp & Själ Kan jag ha fått mitt recept på epilepsimedicinen förnyat utan att jag själv kan se det när jag loggar in på apoteket.se? Jag använde...
Svar
11
· Visningar
1 610
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Nybörjare som man är när det gäller Ebay så jag tyvärr gjort ett misstag, har med största sannorlikhet beställt en falsk sminkpalett...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: Presto
·
Kropp & Själ Har en längre tid varit förkyld och haft problem med bihålorna och öronen. Var till läkare i torsdags som konstaterade att det inte var...
Svar
19
· Visningar
11 754
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Träffade en kille igår som jag hängde mycket med för ett par år sen. Av olika anledningar hände inget då, mest på grund av att jag är så...
Svar
16
· Visningar
2 168
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Tänkte starta en tråd för alla som älskar och stretcha, och/eller vill bli vigare, och som vill dela med sig av sina stretchpass och bra...
Svar
11
· Visningar
1 785
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag kan räkna till 6-7st blåsor i munnen nu, och dom är av alla dess storlekar. Dom flesta är rätt små, men det finns någon som är...
Svar
16
· Visningar
3 229
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Har varit en Lanzalover under en lång tid men ska nu byta ut mina hårprodukter :) Mitt hår är väldigt skört och skadat så jag söker...
2
Svar
39
· Visningar
5 422
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Har problem med värk och neuropatisk smärta och har domningar i armarna som blivit värre på sistonde. Jag känner kyla som smärta men...
Svar
9
· Visningar
7 568
Senast: TBT
·
Kropp & Själ Sitter på en båt. Skall från vasa till Umeå. Har inte åkt båt sedan 2000 och detta är första gången jag gör det själv. Är tvungen att...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Vad lyssnar ni på när ni är ute och springer eller tränar hemma? Gärna som finns på spotify :)
Svar
11
· Visningar
1 086
Kropp & Själ Jag är ju arbetslös sen jag flyttade hit till Rättvik.Har sökt ALLT,och för några dagar sen fick jag ett litet napp som personlig...
Svar
4
· Visningar
1 294
Senast: dpmatte
·
Kropp & Själ För snart fyra veckor sedan genomgick jag en dubbel käkoperation. Flyttade alltså både över- och underkäken. Efter detta har jag...
Svar
16
· Visningar
3 333
Kropp & Själ Är ganska förvirrad just nu, men eftersom Buke vet i princip allt så kommer säkert allt att lösa sig. Bakgrund: Är nu gravid i v...
Svar
12
· Visningar
3 608
Senast: LillaMusse
·
Kropp & Själ Jag kan inte riktigt beskriva det här, ni måste titta själva! http://www.wimp.com/reactionmusic/
Svar
2
· Visningar
680
Senast: hier
·
Kropp & Själ Någon som vet vad dom har att erbjuda? Vad kan man få för hjälp? Det gäller rehabilitering så man kan ta sig ut i arbetslivet igen...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp