Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Kropp & Själ Kort sagt: Jag har sedan flera år tillbaka haft sömnstörningar som alltid yttrat sig på samma sätt. Förra året blev de mycket mycket...
Svar
17
· Visningar
4 727
Senast: As_Vegas
·
Kropp & Själ För att göra en lång historia kort så är jag en person med väldigt lite socialt umgänge vilket bla. hänger ihop att jag vuxit upp med en...
Svar
13
· Visningar
3 347
Kropp & Själ Ärtsoppa har jag aldrig gillat, dvs. inte fram till för några veckor sedan när jag för första gången i mitt liv fick riktigt väl...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 407
Kropp & Själ Efter en muskelruptur i vaden i våras fick jag för en månad sedan en ventrombos i muskel i samma område som rupturen. Jag sprutade...
2
Svar
25
· Visningar
7 625
Senast: pinette
·
Kropp & Själ Jag stukade foten rejält 2012 och sedan dess sliter jag upp det regelbundet för det inte får något riktigt stöd. Räcker med att trampa...
2
Svar
25
· Visningar
3 086
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Eller vad man kan kalla det för. I alla fall så vakan jag av? att Hjärtar slår super snabbt och det känns som om det skall hoppa ur...
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Mynta2
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för ny tråd, vi skriver ju som tokar! :D Här fokuserar vi på att må bra och det finns alltid peppande och snälla kommentarer i...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
88 623
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Och framförallt värken i lederna och illamåendet... :wtf: Men jag kan inte minnas att jag mådde såhär åren efter jag fått barn och...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Vet inte egentligen vad som hänt, men jag har verkligen känt dom senaste veckorna att jag dalar neråt igen, i den mörka tunneln där jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 325
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ För exakt två veckor sedan fick jag en spark på mitt knä. Jag skulle kliva upp på en sten för att sitta upp på hästen, stod på höger ben...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Jag ligger här i sängen med feber och svullen hals för ca 3e gången i år och 5-6e gången på 6 månader. Jag har varit hos läkare tre...
Svar
13
· Visningar
2 044
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Är ni andra bukare alltid motiverade? Har någon av er ibland känt, under en längre period, att det är svårt att finna "meningen" med...
Svar
11
· Visningar
1 369
Senast: zoller
·
Kropp & Själ Ja, jag får nog säga att det är så. Det kanske har blivit en identitet, en trygghet. Jag vill inte, men jag orkar inte med den eviga...
Svar
1
· Visningar
566
Senast: Mixoman
·
Kropp & Själ Idag skulle jag prova ut linser för första gången i mitt liv. Jag har ju varit glasögonorm sedan småbarnsben. Jag har inte så mycket...
Svar
10
· Visningar
2 599
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Mitt hår är typiskt skandinaviskt med fina hårstrån och är alltid supertorrt. Det blir pga det jämt tovigt och trassligt, topparna slits...
Svar
10
· Visningar
2 000
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Finner egentligen inga ord över hur jag känner just nu.. Vet inte heller riktigt vart jag ska börja berätta.. Men vi gör ett försök...
2
Svar
34
· Visningar
4 481
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Gissar att de små rackarna ökar ganska mycket i vikt när man blötlägger och kokar dem. Om jag ska ha 400 g kikärtor till ett recept, hur...
Svar
3
· Visningar
4 074
Kropp & Själ Min pojkvän råkade (!) kasta en fjärrkontroll på min inre fotknöl nyss. Det med en himla kraft, då han var arg (inte på mig)...
Svar
12
· Visningar
10 971
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Jag jobbar fyrskift och har svårt att få det att fungera med att sova. I och med att man byter skift varje vecka så kommer jag aldrig...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: carre
·
Kropp & Själ Jag behandlas för en bakterieinfektion i buken på SÄS Borås sjukhus, åker ut o in hela tiden o har gjort det sen i oktober, men känner...
2
Svar
22
· Visningar
7 077
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp